Bu aralar bebeğimin uyku düzeni bozuldu gündüz 13.00 gibi uyurdu ama son zamanlarda o uykusunu 15.30 a çekti ne yaparsam yapayım asla daha erken uyutamıyorum. Böyle de olunca gece uykusu da gecikiyor ve geceleri yanımda uyumak istemiyor eğer yanıma almayıp yatağına yatırırsam uyanıp ağlıyor uyumuyor. Mecburen bende yanıma alıyorum. Yanımda yatarken rahat uyuyamıyorum. O yüzden bende uykusuz ve yorgun oluyorum. Bu aralar beni yansıtan emoji tam olarak bu —> ![]()
Peki ya sizinki hangisi ![]()
Beni anlatan bir emoji bulamadım bunlar diyebilirim ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
artık 3 çocukla ne haldeyim sen düşün![]()
Onlarca emojiyle ancak anlatılabilecek bir yorgunluk, uykusuzluk, hastalık, duygusallık… Hatta bazen emojiler yetersiz kalıyor

Ben ve dertlerim ![]()
Son hızla geliyorlar ![]()
![]()
Aslında şöyle bir halay çeksem birşeyim kalmayacak ![]()
![]()
![]()
Çok güldüm Tülay ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bende de durumlar ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aynı ben 3 çocukla tüm emojilere benzedim![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Demi ya artık halimiz kalmadı ama bir gülüşleri herşeyi unutturuyor nedense![]()

Günler geçiyor günlerle beraber bende böyle ilerliyorum işte
aynen öyle rabbim gülüşlerini cogaltsin ![]()
![]()
![]()
görümce ve etraftaki insanlara olan öfkem yeterrrrrrrr![]()
![]()
![]()
ben![]()

Amin inşallah ![]()
Daha önce böyle bir konu açmışım yeniden ruh halimizi yansıtan emoji, gif falan paylaşalım mı ? Eğlenceli olacak gibi görünüyor ![]()
![]()

Düşünmekten iyice kabuğuna çekilmiş bennn![]()

