Anneler bir haftalık bebeğim var karnı tok altı temiz gazı yok ama bir türlü uyumuyor ve ne zaman meme versem emiyor sizce sorun ne olabilir
Benimki 9 aylık hala uyumuyor
sakacnir yana sütün yeterli mi diye sormam lazim…
Şuan onu düşünmeye başladım sürekli emiyor ama doymuyor olabilir mama verdim o zaman zor da olsa uyudu
Süt sağma makinen var mı
Var canım onunla sağıp versem etkisi olur mu acaba emme reddi yapmaz mı
Varsa sağ ve bak… süt geliyor mu geliyorsa ne kadar.
Bir emzirmede kaç cc olursa doyar acaba dün doktor kontrolü vardı sütün yeterli dedi kilosuna göre ama iki gündür bu sorun var
Ben hem biberon hem meme verdim reddetmedi… sürekli biberon verirsen tabi ki anneyi reddeder ama sürekli vermezsen sorun yasamazsin
60 CC civarı yeterli gelir canım…
Teşekkür ederim içimi rahatlattınız deneyeceğim bunu
Bı sağıp ne kadar sütün olduğuna bak… sonrada ver biberonu ağzına bak bakalım ne kadar süt içecek. İcemedigibi at buzluğa
Rica ederim canım… sağlıkla büyüt ![]()
Ve haber ver… merak ederim etiketle beni
Benimde öyleydi hastanedeki emzirme danışmanına sordum seni emzik olarak kullanıyor dedi bez sayısını sordu gayet güzel dedi ve o beni ne kadar emzik olarak kullandıysa o kadar sütüm arttı çok şükür bide göğüsümde huzur buluyordu
Sağıp verdim sonra uyudu diğer emzirmelerde şükür uyudu ama sabahları uyumak istemiyor biraz normal galiba her emzirme sonrası uyumak zorunda değil
Benimki 9 aydır gündüz uyumuyor… sıkıntı etme her seferinde uyuyacak diye bişi yok