Hanimlar birgunlugune kaynananiz siz sizde kaynananiz olsaniz
ne yaprdiniz
Olmak istemezdim okadar sevmiyorum ![]()
Ayy Allah korusun
Sesli güldüm ![]()
bende aynı fikirdeyim
![]()
ama kaynananiz gekin olcak onun gbi dawranin sizde ona
Valla ben isterdim kaynanamı çok seviyorum oda bana karşı öyle ben razıyım Allah da razı olsun inşallah ![]()
Bende raziyim saolsun rabbim gonlune gore wersin
Amin amin. Tartışanların da illaki haklı sebepleri vardır bazıları gelin almıyor sanki kendine düşman alıyorlar onlar hak ediyor ama bazıları da çok iyi oluyor cidden Allah nazardan saklasın biz çok iyi anlaşıyoruz diyom acaba bizde mi sıkıntı var
benim kaynanam beni kendi kızlarından bile üst tutar görümcelerim de çok iyi hepsi sağolsunlar ama yeri gelse onlara bile ezdirmez
Doğum yaptım sezeryan oldum çokta zor toparladım hastaneden çıkınca kaynanam beni direk evine götürdü 1 hafta baktı bana yerimden kaldırmadı yemeğimi yapar getirir masayla önüme koyardı üstümü değişmemde yardım ederdi. Kanamam çok oluyodu bezi eğilip değişemiyordum diye banyoya götürürdü beni özel bölgemi kapatmamı ister bezimi çıkarır atardı. Başkası olsa yapmaz iğrenir ben bunları unutmam nası kötü diyilir bu tarz kadınlara
Aynısını yaptı melek derdim laf ettirmezdim, tüm arkadaşlarım Tülay sonuçta adı kaynana bak dikkat et falan derdi, sonra öyle sırtımdan vurdu ki Allah bizi bir daha yanyana getirmesin o derece.
Iste bende tam oyle bisey yasadim artik bende o kervana katildim demek ben iyi biliyor musum ama asla iyi degil iki yönleri var onde baska arkada bambaşka Allah islah etsin
Herkes farklı tabiki bilmiyorum Allah iyi etsin biz iyiyiz şuan şükür 2 yıllık evliyim yeni birbimzie karşı söz dokundurmamız bile olmamıştır bizim. Bu yazdığım sadece bir örnek sürekli böyleyiz yani Allah bozmasın. Sadece bana karşı değil benim aileme karşı da aynı titizlikte özendeler kaynatam yine aynı. Hele kaynatamı daha da çok seviyorum
Allah kimsenin agzinin tadini bozmasin
Amin![]()
![]()
Bir süre sonra durum guncellemesi istiyorum ayıp olmazsa ![]()
Allah daim etsin bu arada, kendi açımdan bakinca yaptığım iyilikler ve gördüğüm kötülük o kadar ters orantılı ki dolayısıyla şuan hepsi aynı gözümde..
![]()
allah seni
Güncelleyelim canım hiç sıkıntı yok![]()
Böyle olabildiğini ve olamadığını kendim de gördüm şahsen o yüzden Rabbim daim etsin, ağzınızın tadı bozulmasın. Annem gelinine çok çok iyi hatta yeri gelir bizden çok düşünür kendini eksik hissetmesin diye. Ama öyle bir kaynanam var ki ne yapsan boş. Eltim çok iyi davranır onun arkasından konuşur. Ben mesafeli davranırım benim arkamdan konuşur. Kendi kız kardeşlerini bile kötüler.. Yani kötü insan her türlü kötü oluyor iyi insan da ne olursa olsun kendini bozmuyor. O yüzden bu benim imtihanım diyorum. Ama çok da tahammül edemediğimden uzak ve soğuk olmayı tercih ediyorum ![]()
Bizsiz kaynana mevzusu olmaz şekerim ![]()