Birazda dertleşelim:(

Ya kızlar ben normalde buraya çok yazmam ama sizlerle biraz sohbet etmek istiyorum Tabikide sorunum kaynanam çok sinir olduğum bir şeyi yapıyor çocuğumun kaç oldu yüzünden öpüyor ve ben bişey diyemiyorum yanlış anlayıp kocamla aramı bozar diye az önce yine yaptı bende eşime söyledim dedim biz bu çocuğu öpmüyoruz annen çok öpüyor ben sesimi çıkartamıyorum dedim uygun bir dille söyle öpmesin dedi eşim öyle diyince bende rahatladım bi daha öperse direkt dicem uyarıcam öpme biz kafasından öpüyoruz sende kafa tarafından öp dicem kaç yaşında kadın ya kaç çocuk büyütmüş çocuğun yüzünden öpülmeyeceğini bilmiyormuş gibi davranıyor bilerek yaptığını düşünüyorum biraz içinde hasitlikde taşıyan biri pek anlaşamıyorum :unamused_face:

Bebeğiniz yenidoğan sanırım gerçi öyle olmasa da insan bir defa sinir olunca o hareketi her zaman gözüne batar…Aslında konu öpme maselesi gibi gelmedi bana altında sizi üzen başka birşey yatıyor, öpücük ise bahanesi olmuş

Erken doğum yaptım ben bebeğim 1 ay küvözde kaldı eve getirdim üstünden 3 ay geçti benim çocuğumu kavga ettik öyle gördü yoksa yüzünü bile göstermezdim doğum yaptığım sıralarda aramız iyi değildi ve birde alt üst oturuyoruz siz düşünün ne aradılar ne sordular çocuğum küvözdeydi kimsenin umrunda değildi kaynanam çıkıp nasılsın bile demedi çocuğumu eve getirdim 3 ay sonra barıştılar 6 aylık şuan kızım işte gelip arada görüyorlar yada ben iniyorum bazen çokta inme taraftarı değilim ama bu seferde eşimle aram bozuluyor eşimi dolduruyorlar en ufak tartışmada başlıyor inmiyorsun etmiyorsun demeye

Kırıldığım ve soğuduğum çok kusurları var ama ben allaha bıraktım yaptığı hareketleri de kendisinden hoşanlanmadığım için gözüme illaki batıyor oturup şöyle bi dertleşsek şeytan yanında halt yemiş senin kaynananın dersiniz

Eşiniz tamamıyla sizin tarafinizda olmalı bu olayda ama demek ki o da ailesini destekliyor bazı durumlarda bu da tabi hos değil, eş çok önemli yasadiklarinizi göz onunde bulundurup ailesini hiç bulastirmamasi lazımdı..Çocuk kuvezde vs kalmış birde şimdi daha iyi anladım hassasiyetinizi, en zor zamanınızda yanınızda olmamiskar şimdi de torun mu seviyorlar vay be…en kötüsü de bu kadar yakın oturmaniz, uzakta olsaydınız belki birşeyler daha kolay olurdu böyle dip dibe çok zor

Bende kaynanamla görüşmüyorum hiç tartışmayalim bence şeytanla :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Gerçekten alt üst oturmak çok iğrenç bişey ve benim kaynanam çok dedikodu biri oturduğumuz yer zaten Hatay’ın bir köyü herkes birbirini tanır eder hakkımda o kadar çok şey konuşmuş ki etrafa ama ben rabbime bırakmışım o gelsin haklarından eşimde zaten tahmin edersiniz ki başlıyor onlar benim annem babam napayım atayım mı diyor sanki ben ona ananı babanı at diyorum ahhh ahhhh çok birikmiş şeyler var inanın burdan İstanbul’a köprü olur anlatsam

Anlıyorum sizi, evlenince böyle seylerle uğraşmak çok zor gsliyor insana ne umuyoruz ne buluyoruz misali, kimse anne babanj at demezde onun ailesi sizsiniz, bence bunu idrak edemiyor

Ne güzel yazdın walla .

Kız artık bilerek yaptıklarını düşünüyorum ben o kadar çocuk büyütüyorlar hiç mi bilmiyorlar diyorum çok sinirlerim bozuluyor

Çoğu kadın aynı şeyden muzdarip biz uzak otursak eşimle aramız çok güzel olur severek evlendik sonuçta onlarla küs olduğu zamanlarda ne güzel anlaşıyorduk biz ne zaman onlarla barışsa benim kocamı dolduruyorlar adam bi anda değişiyor bana karşı

Bebekler zaten kesınlıkle öpülmemeli, ben kendi bebeğimi bile 1. Aydan sonra falan öpmeye başladım o da artık dayanamıyordum ve çok da öpmemeye çalışıyordum biz bu kadar hassas yaklaşırken üçüncü kişilerin böyle davranması gerçekten benim de çok sinirimi bozuyor. Alnından öpme durumu da olmamalı bence yüz ve el bölgesi olmamalı. Ama büyükler bunu anlamıyor çünkü onların zamanında bu kadar çok hastalık yoktu ya da farkında değillerdi şimdi her şeyi bilinçli doktorlar uyarıyor ama anlamıyorlar tabi bizim zamanımızda böyle değildi deyip.. ben herkesten uzaktayım yurtdışında ama yakında kayınvalıdem gelecek bebegım 1 yaşında olacak kesın o da öpecek ben bıle sımdıden kara kara dusunuyorum​:disappointed_face::tired_face:

Çocuklar buyudugunde de öpülmez izin alınır senin yanagından öpebilir miyim izin veriyor musun ya da sarılabilir miyim vb. sorulmalı. Mahremiyet duygusu da bu şekilde gerçekleşir. Yabancılar bişey yapamaz tanıdıklar istediği kadar izinsiz yaparsa bu cocuklarda bu duygu nasıl gelişecek? Anne baba olarak bile sormak gerekiyor diye söylüyor uzmanlar(ben de dahil-biliyorum yapması zor ama denemek gerekiyor) bu şekilde çocuk sağlıklı bir birey olabilir. Fikirlerinin önemsendiğini, bedeniyle ilgili kararlara saygı duyulduğunu bilen gören çocuk daha sağlıklı mutlu bireyler olur.

Bu yazdıklarını cahil insanlara nasıl anlatabilirsiniz ki tamm büyüklerimiz ama herşeyin en iyisini de biliyormuş gibi davranıyorlar sorsan doktordan daha iyi biliyorlar bide benim kaynanam kayınbabam çok farklı bir olay ya yok dünyada böyle insanlar ben çocuğumu korumaya çalışıyorum ama anlamazlar direkt gönül koyar küserler ama ben bugünden sonra kesinlikle çocuğumu öptürmicem erken doğumdan kaynaklı bebeğimin kalbinde açıklık var ve bugün çocuk kardiyolojisine götürdük muayenesi vardı doktor açıklığın devam ettiğini ama kızımın vücudunu yormadığını kilo alımını etkilemediğini söyledi çok şükür kilo alımı gayet iyi kalbi iyi dedi ilaç tedavisi başlatmadı ama 3 ay sonra tekrar kontrole çağırdı ve direkt çocuğunuzu yüzünden öptürüyor musunuz dedi eşimde büyüklerimiz illaki öpüyor kalplerini kıramıyoruz dedi doktorda enfeksiyon bulaşabileceğini ve kesinlikle öptürmememiz gerektiğini söyledi sorarlarsada doktor bu şekilde söylüyor dersiniz dedi sanki kadın içimi okudu içime bi su serpti artık en azından doktorun yasakladığını söyleyebilicem öpenlere bu arada enfeksiyon kaparsa kalbini yoracağını söyledi ve eşimde oradaydı duydu hepsini doktordan çıkıncada artık bu çocuğu kimse öpmicek dedi umarım kendi ailesine de uygular çünkü annesinin babasının yanında adam dilini açmıyor onlara sinir oluyorum

Çok geçmiş olsun. Burada kendi öz evladı söz konusu. O kadarını da inşaAllah yapar. Ki Cahil kesimden bahsediyoruz yine bunu kendilerince bahane diye konuşacaklar vs.vs. Amannn boşverin desinlerse desinler. Bizim yavrumuz hasta olunca en çok kendi ciğerimiz yanıyor başkasının değil. Aynısı kendi evlatlarına olsa yine davranışları bu şekilde mi olurdu acaba? Anlamayan insanların beynine akıl yüklenmesini istiyorum öyle birşey olsa keşkeee.

Çok geçmiş olsun canım Allah şifasını versin inşallah doktorun böyle söylemesi gerçekten çok iyi oldu eşin de anlamış oldu eşin söylemese bile sen herkese söyle kimse kusura bakmasın evladımız yani kim olursa olsun.

Allah akıl fikir versin ne diyelim cnm

Sağol canım rabbim hasta olan bütün evlatlarımıza şifa versin gözümüzden sakındığımız evlatlarımızı korusun Rabbim