Bisey olur mu

Kizlar is yerinde arkadsin cay bardagiyla bir yudum cay ictim bardaklarimiz ayni bisey olur mu emziriyorum arkadasin bi hastaligi yok oda 2 bebek emziriyor insan korkuyor haliyle

Bir yudumdan bir şey olmaz ki zaten hasta da değilmiş dert etme

Aynne ordakiler böyle tuhaf bakincaaa

Ordakiler hic mi boyle yanlislik yapmamislar acaba tuhaf bakıyorlar. Her insanin basina gelir

Yok Allahın izniyle bir şey olmaz . Evham yapma . Etrafada çok takılma derim :grin: Bazıları içinn bazı hareketler yanlışlıkla da olsa atla deve gibi olabiliyor