Kızlar merhaba size de danışmak istiyorum 4 kasımda sezaryen doğum yaptım ilk adetim aralık sonunda normaldi 5 gün sürdü ikinci adetim 17 ocaktan beri devam ediyor ilk 8-9 gün yoğun kanama olarak sürdü sonrasında hep kanama/lekelenme şeklinde devam etti ve hiç kesilmedi bazen yoğun bazen lekelenme olarak devam ediyor benzerini yaşayan oldu mu durmaması normal mi
Normal lekelenme veya az az kanama devam ediyor deseydin evet normaldi ama 8-9 gün yoğun kanama olması normal değil. Düzensizlikler oluyor ama yoğun kanama şeklinde değil. En kısa sürede kadın doğum uzmanı ile görüşmeniz lazım. Emziriyorsanız,birde kanam devam ediyorsa bu sizi sarsabilir. Geçmiş olsun.
Lohusa kanamanız az olmuş olabilir bende sezeryan doğum yaptım yine de doktora bir görünün belki düzenleyici hap falam verir 8 9 güm yoğun kanama olması fazla
Teşekkür ederim yarın gideceğim ara ara kanamalar devam ediyor bitmesini bekledim ama bugün ile beraber 14 gündür kan görüyorum ![]()
Evet lohusa kanamam az olmuştu fakat ilk adetim normaldi ikinci nedense aşırı oldu 9. günden sonra azalarak devam etti ama hiç kesilmedi normal gelmemeye başladı artık yarın gözükeceğim ![]()
Geçmiş olsun. En azından kafanızda şüphe olmaz da içiniz rahat eder.
Arkadaşlar bende 7 ay 18 gün oldu doğum yapali hala adet olmadım yaa , olmak istiyorum artık , şişkinliğim gerginligim gider en azından diyorum . Doktora gidince direkt söktürücü hap mı veriyor