Arkadaşlar bebeğim bir haftadır vücudunda döküntüler vardı kendi kullandığım ilaçtan sandım bıraktım geçmedi iki gün önce kusmayla başladı doktora götürdüm iki farklı yere boğaz enfeksiyonu dedi döküntü kere bişey demedi kafama takılıyor günden güne artiyo yaşayan varmı ne olabilir bu ek gdiada her zamanki yediklerini yiyo boğazı bembeyaz olmuş ateş yok ama
Dra bogazı için antibiyotik veya herhangi bir ilaç verdi mi? İlaç verdiyse o alerji yapmış olabilir. Benzer bir durum basımıza geldi. Bebegimin bogazında kızarıklık varmıs dr enfeksiyon dedi antibiyotik baslattı. İlacın üçüncü günü vucudunda dokuntuler oldu o gün hemen acile götürdüm. Dr ilac alerji yapmıs dedi ilacımızı değiştirdi. Döküntü artarsa tekrar getir dedi.Korkutmak gibi olmasın ama Vucutta döküntü ciddi bir belirti özellikle ilaç kullandıgı sırada oluyorsa acile gidilmeli. İhmal etmeyin. Gecmis olsun.
İlaçtan öncede vardı her gün bı yerinde çıkmaya devam ediyor valla doktora git gel yoruldum neden oldugunu anlamadım antibiyotik yazdiniki gündür vermiyorum yine aynı yeni yeni yerlerin den çıkıyor daha öncede yaşadım ilaçlar bize alerji yapıyor bizim bu ne olduğunu anlamıyorum kendim ilaç kullaniyorudm onuda bıraktım yine tekrarlıyor ek gdia zaten yemiyor kaç gündür onceside her zamanki yediklerini veriyordum çıkan yerler sönüyor ertesi gün başka yerden çıkıyor döküntü
Bizimde bi ara gene oldu ama ilaçtan olmuştu geçmişti ilacı değiştirince şimdi neden oluyor anlamadım sunuyor baş yerijden yine çıkıyor minik minik her yeri kırmızı benek oldu ek gdiadad yemek istemiyoru