Bir buçuk yıldır evliyim bebeğim iki aylık eşim tam olarak bir narsist boşanmak istiyorum. Aile mahkemesinde çalışıyor eşim çocuğun velayeti için bir şeyler yapabilir. Çalışanım ben de velayet ona verilir diye çok korkuyorum. Aile mahkemesinde çalışıyor olması da ayriyeten korkutuyor beni boşanma konusunda ne yapabilirim yardımcı olur musunuz fikrinize ihtiyacım var. Özel hayatımı hiç kimseya anlatmam annem ve en yakın arkadaşlarım dahil ama çok doldum bıktım bu hayattan gerçekten…
Canım bebeğini senden alamaz bunu unutma hiçbir mahkeme o kadar küçük bebeği alamaz anneden bu konuda için rahat olsun iyi düşün taşın hakkında hayırlısı olsun inşallah
Allah yardımcınız olsun Bir avukat danışa bilirsin canim budurmu bakalim o ne diycek.
O mahkemediki herkesi tanıyor hakiminden müdürüne kadar bir şey yapabilir diye çok korkuyorum
Allah razı olsun yaşadığım yer küçük bir il iyi avukatların çoğunun telefon numarası yanında var, eşim aile mahkemesinde çalışıyor desem onlara geri dururlar mı acaba hatta avukat tutacaksam telefonunda çok iyi iki tane boşanma avukatlığı yapan avukatlar var. Eşim söylemişti bu ikisi işinde çok iyi diye eşimi tanıdıkları için korkuyorum:(
Yazdığım paragrafın başında yeterince açık “ narsist” boşanma nedenim bu.
NARSIST bir koca Allah kolaylık versin ..Az çok biliyorum. Ćooooooookkkk kotu bi durum . Hep kendini yüksekte gören,seni yerin dibine sokan bir koca oluyor genelde .Narsist birinin yanında hep ezik olarak kalırsınız. .Ama bu sizin elinizde olabilir narsist insanlar da değişir .Bu konuda birazcik araştırma yapın. Ĥakkinzda hayırlısı olsun ![]()
Araştırma yapmaz olur muyum bu insanlar değişmez değişemez klinik psikologlar bile bu insanlar ile zar zor başa çıkıyordur. Siz iyi davrandıkça alttan aldıkça taviz verdikçe daha çok istiyorlar sizden kişiliksiz olmanızı talep ediyorlar. O kadar manipüle edildim ki o kadar alttan alttan aşağılandım ki sessizleştim tartışma anında hiçbir şey diyemecek hale geldim. Her dediğine kafa sallayacak hale geldim. Çok tuhaf insanlar bunlar gerçekten Rabbim kim bunlara maruz kalıyorsa bana da dahil sabır güç kuvvet versin.
Bakıma muhtaç bır bebek oldugu ıcın bu mümkün degıl eger annenin yuz kızartıcı bır suçu yok ise bebek direk anneye verilir ne kadar tanıdık olursa olsun bu degısmez ıcınız rahat olsun.
Bebeğiniz çok küçük, bence alamaz ama tabiki çok bildiğim konular değil. Siz bırakıp gitmediğiniz sürece sadece eşinizle anlaşamama boşanmak isteme durumunda sizden bebeğin alınacağını sanmıyorum açıkçası
Valla birsey diyemiyorum canim .
2 aylik bebek de olunca boşansan bile sen depresyona girebilirsin .Bebek biraz daha büyüsün sen adamı değil de kendini değiştir o zaman her istediğini yapma ,güzel dil kullan .. Esra ezmeciyu öneriyorum. Biraz o kadını arastir .. dediklerini uygula bir kacini belki işe yarar.
Mesla bende onun yasemin yağ var onu ne zaman sürsem o kadar guzel bir gün geçiriyorum ki . ….
Bu zamanda iyi birini bulmak zor evet ama siz yinede sorun her ne olursa olsun bebegi babaya vere bilirlermi diye sora bilirsin
İyi bir avukat bulursanız hiçbir şey de olmaz korkmayın. Sonuçta tek adliyede çalışan o değil ki bu mantıkla bakılırsa tüm adliyede çalışanlar davaları kendi lehlerinde mi sonuçlandıracak? Çok taze annesiniz ama bebeğinizi kaybetme korkusu yaşamanız çok normal. İyi bir avukat bulursanız hiçbir şey de olmaz istedikleri kadar eşinizi tanısınlar hukuk neyse o olur hakkınızda hayırlısı olsun
Evet çok haklısınız bu açıdan bakamadım konuya o kadar stres ediyorum ki,çocuğumu ya benden alırsa diye dedikleriniz su serpti içime çok teşekkür ederim
1 buçuk yıllık evlilik sürecinde de eşinizden boşanma isteğiniz var mıydı? Lohusalık dönemlerimizde melek gibi olan eşler bile bazen gözümüze çok fazla batarlar. Narsist biriyle yaşaamak katlanılmazdır biliyiorum ama yani lohusayken cidden biz biz değiliz . O yüzden emin misiniz
Ben de böyle düşündüm ilk başta, bizim de evliliğimiz boyunca ufak tefek sıkıntılarımız olurdu ama doğumdan sonraki dönemde ayrı bi sinirlendirirdi eşim. Aramız bozulurdu sürekli, ciddi tartışmalar yaşanırdı. Şimdi hatırlayıp şaşırıyorum kendime. Biraz zaman verip iyice düşünün zor bir süreç
Bende çok kötüyüm ya doğumdan sonradan beri. Bir de hemen gelmedi bana bu sinir olma herşeyin batması hali. Doğumdan 1 ay sonra falaan geldi. Eşim gülümseyerek A diyorsa bende sinirlenerek Z diyorum. O şekil tarif edeyim. Sonradan noluyo bana diyoyrum ama bu lohusalık bambaşka bişeymiş . Karşı koyamıyorum tavırlarıma
Birde ben eşimin annesi ve babasına resti çektim. Annesi tanıştığumız gündem beri çok değişik tavırlarda söylemlerde olan biri. Normalde neyse sabır derdim. Ama lohusayken bunlar yüzünden sütüm kesildi. Eşim benden taraf olduğu halde eşime bile rest çekip boşanıp gitcem kurtulcam hepinizden didyip kavga çıkarıyodum
o yüzden diyorum
Eğer gerçekten eminseniz kararlıysanız kolay birsey degil.cunki tekrar gözden geçirin belkide lohusalık psikolojisidir yok ben eminim diyorsan Taleplerini artır nafaka tazminat felan iste neyi varsa yarısını iste eğer hicbisey talep.etmemi istemiyorsan de cocuklsrin velayetini anlaşmali olarak ver de benim abim de yakın zamanda boşandı eşi arabasını üzerinde ne mal varlığı varsa yarısını ve tazminat felan istedi yoksa çekişmeli gider dedi abimde biran önce boşanmak için arabasını tazminatta anlaştılar 50bin ve nafaka verdi çocukların velayetjnide verdi oylelikle boşandılar sende
Kesinlikle öyle, tabi ki dışardan bilemeyiz sadece lohusalıkla ilgili olmayabilir ama lohusalığın da büyük bir etkisi oluyor.