Boynu kısa

Merhaba anneler kızım 8 buçuk aylık öksürük şikayetiyle hastaneye gittim Dr boynu çok kısa tükürüğü tutamayıp öksürüyor dedi biz soğuk almıştır diye gittik ama antibiyotik lik bişey olmadığını ağrı kesici vereceğini söyledi sorum şu bu aylardan sonra başını yüksekte yatırıp hafif sarkıtsam boynunu acaba uzar mı dik baktığında asla boynu görünmüyor çünkü

Bir fizyoterapiste görünmeden hareket yapmayın bence ne olur ne olmaz yanlış bir şey yaparsınız sıkıntı olmasın ileride. Şekil veya duruş bozukluğu olur Allah korusun.

Teşekkür ederim