Bebeğim 9 buçuk aylık brokoliyi bir ay öncesi denemiştim gaz yaptı diye vermedim bugün tekrar deneyeyim dedim şu an yatıyor uyandıkça ağlıyor yine yaptı sanırım. Ne zaman geçiyor bu gaz sorunu bilen var mı ya en geç 9. Ayda geçer denilmişti yok hâlâ aynı sorun![]()
Benim bebeğim 6 aylık ben verdim brokoli ama brokoliyi yeşil kabak ile verdim çünkü yeşil kabak lif oranı yüksek kabız yapmaz zeytinyağı koydum birde gaz problemi yaşamadık fakat alerji yaptı
Ben tadimlarda verdim. huzursuz etti biraz, gaz surubu verdim yatmadan önce rahatlatti.
Emerken sana/bebegine gaz yapan seyler buyudugunde ek gıda zamanı bebegede yapiyo. Ve 9aya gelince gaz problemi kalmaz diye 6ayda ekgidaya baslatip 9aya kadar rutine binerse bagirsaklar sindirime alışır vs diye söylüyolar. 7ayligiz hala ek gidayi rutine sokmadim. Ben gibi sende anne sütüne daha cok agirlik verdinse bu problemin devam etmesi normal sanki. Ama brokoli benim bebegime herzaman gaz yapacak bence cunku ben bile yedigimde banada yapiyo. Kendi kendine gaz cikarmaya baslayana kadar brokoliye lahanaya ve karnabahara probiyotik damlaticam gibi
Kız sen 6aylıkmısın![]()
dicem gene ay hesaplamasina döncek mevzu diye demiyorum bak ![]()
![]()
![]()
Şimdi buradakilerin hesabina gorede 6 ay oluyor aşkım kafa karistirmaya gerek yok ![]()
![]()
![]()
Ya evet aslında doğru rutini tam olarak 7. Ayın sonlarında tam oluşturmaya başlamıştım. Çok zor ya bulgur yeşil mercimek falan hiçbirini tattıramıyorum umarım kolaylıkla alışırlar
Ben de iki kez verdim de uyudu gece çok şükür
Çok şükür kabızlık yapmadı bir de o olsaydı Allah muhafaza ![]()
Yesil mercimegin kabugunu soyup ver vereceksen ama onceligi bebegin ilgi duydugu yiyecklere verirsen hevesi artıyo. Benimkinin hemen hemen tatmadigi bisi klmadi biara agzima ne koysam atliyodu simdi herseyin tadini bildigi icin atlamiyo![]()