Bu alerjiiiii bitmedi bizde

Ay cidden canım çok sıkkın akşam kötü bir gece geçirdim bebeğimin popo arası öylece pişik oldu kızardı tam bitti herşey Yolunda diyorum başa sarıyor neyin yaptığını da bulmam lazım sanırım onuda bilmiyorum delircem daha acaba tam yumurta verdim o yapar mı normalde yarısını yapıyordum yarı sarı yarı akı olacak şekilde dün tam vereyim dedim sonu hüsran

Sarısı ve beyazını ayrı verip deneyebilirsin 3 gün kurslı ile yediklerini not alıp eğer emziriyosan sende kesmeyi deneyebilirsşn bebeğnle aynı zamanda

Yok emzirmiyorum canım o tadimlari yaptık ilk sarısını sonra beyazını karıştırmaya başladım artık yarı yarıya yapıyordum dünde birşey olmuyor ya tam vereyim dedim o mu yaptı bilemedim biraz karışık gittim bu ara tahin verdim tavuk çorbası yaptım artık sebep hangisi bilemedim

Yumurta akını sizin gibi verince çıkmıştı bizde de. Test yaptık hem sarısına hem akına alerji çıktı akının değeri daha da yüksekti. Beyazindan olabilir. Tahin de olabilir yeni verdiyseniz susam alerjisi olabilir.

Benm kızın anladım ki ne zaman domates versem domatesten çorba yapsam domates salçasının girdiği bi yemek yapsam poposu kızarıyor pişik oluyor kaçtır deniyorum böyle oluyor sizde yediklerini deneyin ya da test yapın inşallah gecer

Ama akını az az katiyordum fazla mi geldi acaba evet 1 gün tahin verdim devam etmedim enterasan pişik olmuyorduk bazı vücudunda döküntüler oluyordu bu pişik çok zorladı ya

Evet asit ya yapabilir… Test 5 aylıkken yapıldı birşey çıkmadı böyle giderse yenileyeceğiz.. herşeyi yiyor diye sevinirken üzücü oldu… Salça hiç denemedim ben mesela kesin alerji yapar gözüyle bakıyorum söz ne yapıyorsunuz peki ara veriyor musunuz pişik olunca tedavi ne uyguluyorsun krem felan

Benm kız genel olarak ek gıda sevmyo reddediyo kusuyor o yüzden çok çeşit bişey yapamıyorum herseyş atıyor eskiden salçalı tarhana salçalı şehriye çorbası sebze çorbası vs yapıp veriyordum bişey olmuyordu ama iki aydr gözlemliyorum salçalı çok az koymama rağmen ne yiyor ne seviyor pişik de yapıyor mustela pişik kremi kullanıyorum artık vermiyorm domatesin girdiği hiçbir şeyi normalde bi yaştan önce çiğ domates vermeyin diyorlar asitli olduğu için pişik yapar diye ama pişmiş dr yemiyor

Anladım canım Allah hepimize kolaylık versin valla çok zor