Bu durumlar normal mi

Kızlar kızım 7 ay 18 günlük ve 3 gündür neredeyse hiç kucağımdan inmiyor yerde yanında oturarak oyun oynatmaya çalışıyorum 2 3 dk oyalanıp geri kucağıma geliyor oturmuyor yatmıyor oyalanmıyor hiç bi şeyle sadece kucağımda durmak istiyor sizin bebekleriniz de mi böyle ben çok yoruluyorum artık

7 ay 10 günden bildiriyorum​:joy::joy: kızımla yapışık ikiz olduk . Öyle ki gece dahi tuvalete gitsem görüyorsa eğer ağlıyor. Uyurken yanında istiyor yatmazsam kıyamet kopuyor. Çok yoruluyorum ama ayrılık kaygısı içindeler bu dönemde normal

Benimde öyle gerçekten stres oluyorum bu defa ona yansıyor sakin kalmaya çalışıyorum zorlanıyorum ne zaman bitecek bu ayrılık kaygısı dönemi :woman_facepalming:t2::joy: önceden babasında dururdu artık onda da durmuyor tam anlamıyla anneci oldu​:joy:

7 aylikken ayrılık kaygısı başlıyor şuan 9 buçuk aylık devam ediyor ama 7 aylikken asiiriydi bir ay sürdü şimdide babaasina ağlar ise giderken

9 aylıktan bildireyim yanından kalıya yeltendiğim an başlıyor çığlık çığlığa ağlaması ve susmuyor kucağıma alana kadar tuvalete bile gidemiyorum yeri geliyor bide babasında olsa bile anne meme diye ağlamaya başlıyor :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: benden kimseye gitmek istemiyor iş yapamaz oluyorum

Ooo desenize yolum uzun böyle sürecekse işimiz çok zor ALLAH yardımcımız olsun​:woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::joy:

10 aylik bizde ayniyiz kucagimdan indirdigim an basiyor aglamayi