Bu gece hiç bitmeyecek sandım hiç uyumadı😔

Ya ne olacak böyle nerde yanlış yapıyorum kızlar bende mi sorun var bebeğimde mi acaba uyumadı salla babam salla bu saat oldu ağlamamak için zor tutuyorum kendimi…

Kaç aylık bebeğiniz dişmi çıkarıyor acaba

6 ay 2 günlük canım diş olsa ağlamaz mı aglamadi yarım saatte bir uyanıyor sallıyorum tekrar sabah kadar bu döngü böyle idi hani onceside çok uyumuyordu ama en azından 2 saat uyuyup uyaniyordu

Ayrılık kaygısı bu ay civarında başlıyor belki de onunla alakalı veya bir atak durumudur

Ne bitmez ataklardı bacım sağlıklı olsun keşke ama uyku onun içinde çok önemli doktora desem ne diycek ilaç verecek çözüm mü cikmazlardayim

Yatağımiz dip dibe bide deki bebek ne anlar​:joy:

İlaç vereceğini sanmıyorum o da yine uyku eğitimi önerir gibi :sweat_smile: ben de sallayarak uyutuyorum ara ara böyle bıraktıkça uyanmalar falan oluyor kendiliğinden geçiyor birkaç günde :rofl::rofl:

Eskiden uyku eğitimimi vardı bu kadar popüler oldu yada biz mi bilmiyorduk… Ablam derki çocuğun uykusu gelince uyut bitti

Aslinda eskiden vardi uyku egitimi mecburiyetten yani annem anneannem hep anlatir köy yeri iş guc bebegi bi emzirirken kucagimiza alirdik sonra besige koyardik uyurdu kendi diye mecburiyetlerden ama sallanmayak bebekde sallanmayi bilmiyo demekki oyle uyuyo. 6 ay asisi oldunuzmu canim acaba o mu yapiyoki yada dis cikacakdir ilk cocugum gece uyurdu dis doneminde 2 ay gece hic uyumadi ama huysuzda degildi meger dismis

Böyle bardakla bastırıp bakınca beyaz gözüküyor ama gelir mi bilmem ağlama yokdu dalamiyor.. eskiden iş yüzündendi evet birazda sosyal medaya beni alt üst ediyor sanırım bilgi karmaşası hep uyku eğitimciler karşıma çıkıyor takılıyorum

Yok canım oda felan uygun ısısı Yeni birşey ogrenemdi aslında çok sık dönüyoruz bu ara karın üstüne ama nerdeyse 1.haftadan fazla dönüyor

Aşı daha olmadık

Yalnız değilsin canım aynı durumu bende yaşıyorum

Ortak şeyleri yasamakda teselli bulduruyor bazen

Yok bacım ya 2 saatte bir saatte bir uyanıyor…

Aynen canım her akşam aynı şeyleri yapıyorum acaba sallayarak uyuttugum için mi destek arıyor ama herkes öyle uyutuyor gayetde iyi uyuyor uyuyan bebek