Bu ilaclari kulanan var mi?


Usteki kremi cogu kisi oneriyordu ama saglik ocagina gidip almayi düşünüyorum. Saglik ocagi vermezse tekrar cildiyeye gidecegim.

Fito ve hametan yüzüne kulanan var mi ?
Burda bi tane arkads serum onerdi onu da almayi düşünüyorum

Cilt lekeleri içinse güzel bi ara çok kullanırdım. Sağlık ocağı yazıyor sanırım

Güneşte yanmıştım kullandım iyi geldi
Fito da sezeryan sonrası dikişler için kullanmıştım

Bayer boykot ediliyor onun yerıne fito alırsanız daha ıyı

Üstekini bana doktorum sezeryan sonrası dikişlerim için vermişdi. hametanıda her yerine kullanabilirsin hatta kızımın yüzündeki yaraya bile onu önermişdi doktorumuz bize öyle söylemişdi. Fitoyu sadece pişikde kullandım ama oda sivilcelere iyi geliyormuş kurutuyormuş iltihablı sivilceleri onu duydum sadece

Ay deneyim ya hepinize tsk ederim .
Valla yuzume bi leke bulasti sumuklu bocek gibi bi birakmadi beni bu lekeler .:face_with_peeking_eye::zany_face: