Daha once alerji olmadım. .Ðünden beri kaşınıyorum. Hayatımda İlk defa keçi boynuzu özü yedım çok az. (Tadı berbat) birde tarçınlı içecek içmiştim. Tarçını da İlk defa kullandığım için acaba alerji mi oldum. Kızımda eşimde birsey yok. Dün sahura bir kalktım , kollarımda kabarcıklar bacaklarım kasınıyor. .Avucumun içi,ellerimin üstu kasınıyor. Sabah oldu bir uyandım ellerim davul gıbı olmuş. Avuçlarım hala kaşınıyor. Kabaran yerlerde kızarıklık var .Şimdi tekrar farklı yerlerde cıkıyor. Bu ne bilen var mı. ?
Alerji olabilir eşimin de arada alerji krizi tutar özellikle bilekleri çok kaşınır. İlaçla hafifletir. Arada kriz gibi gelir kremle geçer. Belki sende de olmuştur ama eşimin neye alerjisi olduğu belli değil testlerde çıkmadı. Sen yeni bir şey tüketmişsin neden olabileceğini de biliyorken bir doktora mı gitsen Habiş
Ben de ıkısınden şupe ettim de krem mi veriyorlar ilaç mı emzırdğım için dok. ilaç yazmıyor. Geçen sağlık ocağına gittım emzırdigım için ilaç alamdım.
Şimdi de boyle ıkılemde kaldık. .Kendiliğinden geçerse diye de çok ustelemdim.
Haklısın ilaç kullanamazsın büyük ihtimalle
umarım geçer ya çok zor olur sürekli kaşınması
Geçmiyor ya ellerim çok pis kaşınıyor. Yine şişmişler. Yarın dok gideceğim.
Alerinit diye bi alerji ilacı var içiyosun misss . Benim toza alerjim var tıkanıyorum öksürük tutuyor o anında kesiyor. Bu tür şeylerede iyi gelebilir bi araştır istersen . Hiç yan etkisi olmayan bi ilaç
Benim de toza alerjim var aynı böyle kabarıyor ellerim parmaklarım şişiyor. Hiçbir şey geçirmiyor krem ve ilaçtan başka. Ben de emziriyorum bazı ilaçlar uygun oluyor. Alerji testi yaptırmalısın muhakkak. Yediğin iki şey de alerjik besin.
Acile gitim bu ılacları yazdı. .Süte gecer dedi ..ozelıkle dedim ama kadın dikkatli kulan dedi..
Uyuz olabilir dedi ama ben uyuz olduğumu düşünmüyorum ya.
Bende genelde buna benzer kabarcıklar oluyor sonra gecıyor kızarıklık kalıyor aradan zaman gecıyor baska yerde boyle oluyor kasınıyor ……Buradan bakıyorum daha cok alerjik olarak gorüküyor. Kadında uyuz olabılır deyıp normal alerjik ılac verdi ..
Uyuzluk bulaşıcıdır ben 3 gundur cekıyorum bunu evde İlk kızıma bulaşırdı ve hayvanlara hiç temas etmedim evde gerçekleşti. . Ben gözlerim de kulaklarımda hafıf şişmeler vardı . @Saye , @Kuti sizde de boyle oluyor muydu?gozde kaşıntı ,şişme ,sıcakta artan kaşıntı , vs
Çok geçmiş olsun canım
Tsk ederim canım bnm![]()
Geçmiş olsun canım. 15-20 gün önce falan bende de bu şekilde kabarıklık, kaşıntı, sürekli başka yerlerde çıkıp çoğalıyordu ve göz kapağımda şişmişti. Acile gittim kan tahlili yapıldı kurdeşen dediler iğne yaptılar ama iğnenin bi faydasi olmadı. Ertesi gün sağlık ocağına gittim alerji gibi görünüyor dedi alerji ilacı verdi bi kaç gün kullandım geçmeye başladı. Hatta bana da allerset yazdı onu kullandım. Bende emziriyorum süte geçmiyor demişti dr.
Çok geçmiş olsun canım. Bence de uyuz değil. Allerset’i arkadaşlar kullanmış ben de Stilex kullanıyorum ellerim için. Benim ellerimde reaksiyon oluyor sadece. Yani komple ellerim şişiyor parmaklarım patlayacak gibi büyüyor. Kaşıntı kızarıklık aşırı derecede. Krem sürünce zamanla iniyor. Bu ilaçlar geçirmezse bence başka doktora gitmelisin. ![]()
Allersette alernit gibi bişey o da güzel. Toz olumca bi yerdw beni önce hapşırık tutar . Sonra gözde deli gibi kaşımtı başlar. Gözüm kızarır şişer . İlacı içmezsem bazen gözüm şişlikten kapanır bile. Ama sütten geçme durumu için bişey diyemem canım hap sonuçta
Geçmiş olsun.. ama bu uyuz değil kesinlikle. Ürtiker (kurdeşen) olabilir. Bende geçirdim. Biri hamilelikte. Diğeri bebeğim 6 aylıkken. Çok sinir bozucu bir süreç. Her atakta biraz daha yayılarak mı çıkıyor. Hiç bunacdikkat ettin mi . Mesela bende ilk alt baldirda çıktı ikinci atakta dizlerime üçüncü atakta komple bacaklarımı sararak devam etti.
Bunu soruyum bı . Bu hap gecirmese daha yeni yutum
Tm ona da bakıyım canım
İlk kolumda cıktı kucuk ben alerji olmadığım için böcek sokmuştur dedim. Sabah oldu ellerim şişti avuçlarımı içi kasınamaya başladı. Ellerimin üstu parmak aralarım. Aksam dısardaydık birsey olmadı. Kasıntı fln yoktu..Eve geldık. Sıcak ortamdan mı bılmıyom karıncaya başladım. Dun gece de. Gözüm, kulağımda şişlik oldu . Ayaklarım kasınmaya devam ettti ama bu son atıgım kadar kabarmamıştı.SImdı bacaklarımda da var .Ben de alerji dıye dusunuyorum. Kurdeşen buyuk ihtimal.
Bacağına kadar da yayıldıysa alerji hapı da kesmezse eğer dediği gibi belki de uyuzdur canım
Uyuz değılmış. Şimdi sağlık ocağına gittim.. Alerji dedi. Bazen uzun surer dedi. Şımdı hap kaşıntımı kesti. Ama devam edecek mı bılmıyorum. Sağlık ocağındaki dok. Bende bu ilaçları yazardım dedi ..sımdı kabarlık gecti. Aksam da devam eder mi bilmiyorum. Pazartesi cıldıye sıra alcam







