Bu normal mi?

Kızlar selam :cherry_blossom: bebeğim 3 ay 9 günlük ilk bebeğim olduğu için tecrübem yok bilmiyorum ve yanlış bir şey yapmak istemiyorum. Bebeğim kucağımızdayken sürekli oturmak istiyor. Sırtını göğüsümüze yaslamak istiyoruz destek için ama ağlıyor illa oturur pozisyonda olucak. Yanlardan ve yinede sırtından destekliyoruz ama oturduğu için korkuyorum omurgasına zarar veririz diye :pleading_face:

Aynı bu şekilde durmak istiyor :pleading_face:

3 ay biraz erken geldi bana destekli oturmanın normali 5-6. Aylarken benimde bebeğim 4. Ayda başladı mesela ama çok oturtmayın benim yapmamın sebebi bebeğim başını tam dik tutabiliyor vs olmasıydı ve kısa süreli başlamıştım doktorunuzla görüşün ama 3. Ay çok erken gibi

Çok şükür benim bebeğimde başını tutabiliyor çok nadir tutamadığı anlar oluyor (ben yine hep destekliyorum tabii) ama banada çok erken geldi. Ebesi ve doktoru başı için gelişiminin üstünde çok güzel demişti ama Türkiye’deyim şu anda daha 3 hafta burdayım o yüzden ebeside doktoruda göremiyor burda da iyi bi doktor bulamadım :pleading_face:

Aa çok iyi :cherry_blossom: 3. Ayda kendisinin isteğiyle mi oturttun yoksa sen mi alıştırmak istedin?

Bu arada ne kadar güzelsin ya maşallah :nazar_amulet::face_holding_back_tears::cherry_blossom:

Doktor 3.ayda yavaş yavaş Destekli oturtun dedi doğru yapıyorsun

Aa iyi çok sevindim

Baş kontrolü olsa da arada düşürüyordur tamamen tutabilmesi lazım Bir de başını tutabilse de eklemlerine yük biner daha küçük bence bişey olmayadabilir ama ne olur ne olmaz dikkat etmek gerek. Hangi şehirdesiniz belki arkadaşlar yardımcı olabilir doktor konusunda

Yaa çok teşekkür ederim eminim sende çok güzelsindir çok incesin :heart::heart:

İstanbuldayım avrupa yakasında aslında güzel bi öneri gelse aşırı memnun olurum çünkü bir tane doktora gittim özel olmasına rağmen her şey iyi diyip geçiştirdi soru soruyorum mesela bende takipli olmadığı için bilemem diyo :woman_facepalming:t2: iyi de bütün verileri söylüyorum burda yaşamıyorum nasıl sende takipli yaptırayım :joy:

Doğru söylüyorsun, en iyisi yinede dikkat edip doktor önerisi ile devam etmek :two_hearts:

Merhaba çocuğunuz istekliyse destekli kucağınızda hafif hafif oturtabilirsiniz o aylarda doktoruma sorduğumda oturmak için hazır olduğunu bebek belli eder demişdi. Kızım 4 ayında oturmaya çabalamışdı o şekilde başlamışdım. Sizin için erkenmi bilemem her bebek bir olmuyor hekim görüşü daha doğru olur

Tamamdır çok teşekkür ederim bende bir doktora görüneceğim :cherry_blossom:

Gizem aynı Çağatay da böyle hiç yatmak istemiyor sürekli kucakta oturur pozisyonda sanırım Şubat bebeklerinin kronik sorunu @gizemcakan :smiley::smiley::smiley:

Hahahahah bizimkiler niye böyle oldu ya :joy::joy:

Canım kusura bakma yeni yazabiliyorum Valla istanbulda benim de önerebileceğim bir yer yok önermeyeceğim bi yer var ama :sweat_smile: liv hospital Bahçeşehir’e asla gitmeyin derim Medicana ve Acıbadem’den memnun olmuştu bir kaç tanıdığım ama hangi semttekilere hangi doktorlara gittiler bilemiyorum tabi. Umarım iyi bir doktor bulursun canım :two_hearts:

Hahah hiç problem değil canım :cherry_blossom: yok liv hospital bahçeşehire bende tövbeliyim zaten :joy: bakalım biraz araştırayım illaki birini bulurum :face_holding_back_tears: Teşekkür ederim :two_hearts:

Konsultasyon burosundaki doktora sor canim bebek gelisimini en cok onlar takip eder ben de soracam zaten.ne kadar kaldirsa 3 ay erken canim acele etme canim.

Biz kızımda doğum yaptığımız doğumumuza giren doktora gidiyoduk aylık kontrollerine aşılarına. Çok tatlı bi doktoru vardı ama biz izmire taşındık maalesef. Ama doktorumuza sosyal medyadan soru sorunca cevap veriyo hâlâ bile sorsak cevaplar ama ben artık rahatsız etmek istemiyorum sürekli bişiler sorup. Medicalpark Tem hastanesinde, Ceyda Aydoğan Sevinç doktorun ismi. Instagram adresi de var uzm.dr.ceydasevinc bi sorunuz varsa Instagram’dan yazıp öncesinde yaklaşımı nasıl muayeneye gitmeden fikir sahibi olabilirsiniz.

Aaa tamam çok teşekkür ediyorum hemen inceleyeceğim :cherry_blossom: