Bu uygulamayi nasil öğrendiğiniz, uygulama hakkinda görüşleriniz neler cevrenize oneriyor musunuz?

Uzun bir baslik oldu .
Ben bu uygulamayi kendi kendime öğrendim . Bundan once de mucize anne vardi. Ilk mucize anneyi indiridim. Uygulamada gezinirken boyle bir yere denk geldim . Çok hosuma gidince silmedim ..mucize anneden oncede farkli uygulamalar kulaniyordum. Mucıze anneyi sildim .iki tane bebek forum uygulamam var . Ikisde boyle ordada bebekler e dair konuşuluyor her yerden bilgi kapmayi seviyorum . Bu bilgiyi kaparken de egleniyorum . Bu uygulama bana cok sey katti . Guzel kalbli insanlarla karsilastim .Kendi aileme hatta kimseye anlatamadigim cikmaz karanliklar icinde kalbimi darlayan olaylari burda anlatim ..Anlatinca hic birsey degismedi gibi gozuksede simdi bakiyorum dq cok sey degismis, bakiş acim çok degisti . :blush:ozguvenim o kadar yukseldi ki eskiye kadar o kadar cok yol kat ettim ki hepsi bu uygulama sayesinde oldu . Hem anneligimi daha da güzelleştirdim hemde kendime ceki duzen verdim ..:blossom:
Hamile olan arkadasim olsun baska bir yabancı olsun hemen gosteririm boyle bir uygulama var annelik serüveninde sana cok guzel katkilar saglayacaktir aklina takilanlari sor güzel anneler cevaplar diyirum. Bu uygulamadan tek ben degil herkes yararlansin istiyorum .. En cok da bebegini desteksiz buyutup de en ufak seyde endise duyan anneler kullansin isterim . Ben baya bilgilendim yapamam dedigim seyleri yaptim. Ablamin cocugu oldugu halde bana sorar bebek hakkında sorular sorar. Arkadaslarim sorar onlarin cocugu benim cocugumdan buyuk ama sorarlar . Evlenmeyn arkadasim bile diyir cocugum olurda hersi sana sorarim sen cok bilgilisin diye . Bende onlara bildigimi anlatirim. Ben cok ama cok seviyorum boyle uygulamalari .. Birseyler ogrendikce cevreme fayda sagladikca hayat daha da güzelleşiyor sank.i. En çok da kizima guzel bir gelecek vaad ettikce daha da mutlu oluyorum . Bu da bu uygulama saysenide oluyor .:blossom:Burda cogu anneyi taniyorum. Çogu annede beni tanir cok aktif olduğum icin​:joy: Ben size bir sey diycem. .iyi ki varsınız. Bilgilerinizi esirgemeden paylaştığınız icin teşekkürler :rose::heart::blossom::blush:

Olabilir mucize anneden geldik sonucta illaki denk gelmistir .:blush:

Hamilelik ilgili app bakiyordum mucize bebekle karsilastim cansu ve nuran la gorustukten sonra tamamen karar verdim.
2023 nisandan beri kullaniyorum.

Ben de mucize anneden geldim hatta indirdiğimde çok üyesi yoktu şuan bakıyorum inanılmaz artmış :slight_smile:

Hamileyken o kadar çok uygulama indirdim ki. Ama en favorim mucize anne oldu sonra da burdan devam edeyim dedim :slight_smile:

Benim geldigimde 5 kisi ya vardi ya yoktu. Simdi çogaldi baya da iyi oldu.

Ben muvize anneyi silemiyorum mesela bidaha bebek olursa diye :grin:

Haha bende yeni sildim . Cocugum.olursa geri yuklerim diye dusundum.

Ben de mucize anneden geldim. Doğum yapınca buraya geçtim orayı sildim.