Bebeğim 9 aylık bi kaç gündür geceleri kalkıp uyumak istemiyor . Aslında eskiden de yerdim ama uyumadıgı gece olunca aklıma gez gelmezdi . Hala gazdan etkilenme durumu olur mu siz yiyor musunuz
3 aylığız ilk doğduğu zamandan bu yana her ürünü tüketiyorum. Amnenin gazı bebeğe geçmez. Bazen uyumama olabilir biz kocaman insanlar bile az uyuruz bazen onlarda etrafı keşfediyor diş sancısı ortamda gözüne takılan birşey olabilir yani
Bebek 5 aylik kolaya kafayi taktim bu ara mercimek corbasi fln iciyom o kadar sancili degil.
Bulguru hep yedim ama fasulyeyi nohutu doğdugundan beri ağzıma koymadım o kadar özledim ki yemeyi gazlı bir bebeğim var korkuyorum yemeye
İlk 3 ay dikkat ettim o kadar sonra kendi gazını çıkarmaya başladı ben de bıraktım yedim içtim ekstra etkisi olmadı bebeğe
Bebeğim 1 aylık olduktan sonra her şeyi yemeye başladım mercimek çorbasını doğduktan 1 hafta sonra yemeye başladım çok etkilenmedi bebeğim illa ki gazı oluyo uyumamasi oluyo ama üst üste yemedikten sonra bebek çok etkilenmiyo