Bunu çok merak edıyorum?

Bebegım 3 aylık pantolon tarzı bıseyler gıydırdıgımde içine hiç bişey gıydırmıyorum acaba üşürmü ? Tereddütteyım . İçine külotlu çorap mı gıydırsem bılemedım . Külıtlu çorapda ıyı degıl dıyorlar kalça çıkıklıgı yapıyormuş . Yalnız gıydırdıgımdede içime sinmiyo ? Siz gıydırıyor musunuz? Bu konuda tecrübeli annlerımın fıkırlerıne ihtiyacım var . İlkbebegım :cherry_blossom:

Ben giydiriyorum müstakil evde yaşıyoruz ve doğalgaz yansa da yer oldukça soğuk. Pantolon tarzı şeylerle de fazla rahat edemiyor hareket ederken o yüzden ev içi tercih etmiyorum.

Ben hiç giydirmiyorum. Doktor da asla önermedi bağışıklık kazansın diye evde

Benim ki üç buçuk aylık ben iki aydır giydiriyorum

Ağrı’da yaşıyoruz buz gibi burası o yüzden

Ben evde giydirmiyorum tek pijama giydiriyorum. Dışari çıkarken de tek alt üstüne astronot mont giydiriyorum yetiyor

2 aylik olucaz ben 1 aydir icine bisey goydirmiyorum ev sicak biz bunaliyoruz oda haliyle bunaliyo ustune uzun kollu zibin ustede uzun kollu kiyafet giydiriyodum bugun askili giydirmeye basladim zibini sicadan surekli uyaniyo du bayadir uyuyo cocuk demekki sicakdanmis

Evde bende gıtdırmıyırum pantolon rahat şeyler gıyer genelde öyle arada dışarı çıktığımızda bi yerlere fılan gıttıgımızde gıydırırım

Ama hiç içine kulotlu corap razı şeyler gıydırmedım sonrada vicdan yapıyorum acaba üşür mü dıye

Külotlu çorap kan dolaşımını yavaşlatır vijdan yapma ne kadar soğuğa alışırsa onun için o kadar iyi. Ev 19 derecelere düşüyor yinede ince tek alt giydiriyorum ki alışsınn

Biz de bugün 3 aylığız ben içine ince bişey mutlaka giydiriyorum, genelde tulum tarzı giyiniyor onun da altına ince bir tayt pijama bişey giydiriyorum , giydirmedigimde bacakları soğuk oluyor içime sinmiyor acikcasi

Bende bunu bıldıgım için hiç gıydırmedım suan 3 aylıgız zaten . Ama hep arada acaba üşürmü diye aklımdan geçiyordu

Bizim ev en fazla 24 derece en az 22 e düşüyor

Evde giydirmiyorum külotluçorap zaten evde pantolonda giymiyor. Dışarı çıktığımızda giydiriyorum ama. Gittiğimiz yer sıcak olursa çıkarıyorum. Havalar soğuk dışarı çıkarken astronot mont gibi şeyler giydirmiyorsanız giydirin bence

Ev 20-22 derece arasi altina tek patikli alt giydiriyorum. Ya da tulum giydirirsem de ekstra altina bir sey giydirmiyorum, icinde kolsuz ya da kisa kollu atleti oluyor. Govdesi, burnu ya da bacaklari soğuk olmuyor bu sekilde.

Evde zaten pantolon gıymıyo doğal olarak , rahat şeyler gıydırıyorum . Öyle arada pantolon kullandığınız zaman aklımda kalmıştı .
Astronot mont kullanıyoruz bızde .

Gerek yok o zaman bunalır içinde. Bizimki astronot giymiyor hareketi kısıtlanıyor ya avazı çıktığı kadar bağırıyor giydirince bende mecbur dışarı çıkarken külotlu çorapta giydiriyorum.