Burnunda bişey var

Kızlar bebeğimin burnunda bir şey var sanki hep sesler geliyor dokunamıyorumda böyle neydi adı onun onla çektim yok hiç burun yıkamadım zaten izinde vermez 10 aylık bebek hep sesler tıkanıyor burnu etmi var yoksa temiz diyilni anlamıyorum

Hastaneye götür bence ne olur ne olmaz

Geniz eti olabilir önce çocuk doktoru sonra KBB bakmalı ama henüz eti olsa dahi 2 yaş altı çok zor teşhis ediliyor, etler daha minik olduğu için cihazda bile doktor algilayamiyor, çok iyi bir doktor olursa ancak o şekilde olabilir

Geniz eti olsa nefes alırken hep ağzı açık olur diye düşünüyorum bir doktora gösterin ağlasa etse de eşiniz tutsun siz yıkama yapın burnunu acildeki doktorlar da öyle yapıyor evde yapın daha işe yaramazsa doktora başvurun

Aynı sorun bizimkide var hatta bazen horlar ama sık değil çocuk doktoru KBB götür bı et olacagini sanmıyorum belki kemikelrimde eğrilik vardır burnunun dedi ama daha götürmedim bir yaşında

Canım gediyoruz doktor təmizlə düyo bu kadar

Bende şüpheleniyorum ama buranın doktorları o kadarda ciddiye almıyorlar

Ağzı açık diyil ama hep bir hirlti var

Yeminle çocuk doktoruna gidiyoruz ala bir şey yok temizleyin diyor

Banada öyle doğdu doğalı var bu hırıltı sesi ama hastalanınca daha çok belli ediyor daha küçükken daha çok geliyordu ses emerken falan yaz ayinda bile bir hir ediyordu şuan hafifledi ama

Aynı yeminle aynı emerken daha çok geliyordu şimdi emme yok ama yine var

Kaç defa farklı doktora gittim küçük olduğu için heralde hepsi temzilendrdi en son bı doktora dedimki hocam çocukta sümük yok gelen ses burnund yada agzindan bilmiyorum dedim KBB götür kemiklerle alakalıdır dedi bende götürmedim illaki burnuna bı cihazla bakılacak kendim de vardı yaşadım burnumda ameliyatı oldum canı yanar diye götürmedim biraz daha büyümesini bekliyorum bir yaşında şuan bide laringomalazindiye bişey duydum internet bak istersen sezaryanla.digan çocuklarda bu tarz sıkıntılar olabiliyor mus

Yok canım normal doğumla doğdu bebeğim ama ilk böyle diyildi bir kere hastalandı bu aralar başladı ymeinle burnuna dokunamıyoruz

Ha bide doktor bana şöyle dedi hastalanınca burun etleri şişer oda hırıltı yapar horlar diye bizimki hasta degilkense vardı sizinki ilkse hastalıktan etleri şişmiş tir

Hasda siğil her gün temizliyorum ama uyurken ve bazen o hırıltı geçmiyor

İşte bizimde öyle geçer inşallah daha küçükler zaten yapılacak bişey olsa doktorlar yonlendiriyor temizlemekten baska catlre yok ama bişey gelmiyorsa fazlada sık sık temizlemeyinakıntı tıkanıklık yoksa ben artık saldım temizlesemde sadece tıkanıklığa iyi geliyor öksürük vesyre olacaksa zaten oluyor hemsi bı sure sonra geçiyor akıyor sa siliyorum hafice hastauken arada temizliyorum büyüsü artık yaptirmiyo

Canım bakıyorum içinde varsa bir şey yardımıyla alıyorum ama akıntı falan oluyor hep

O zaman hastadır kaç aylık geçen yıl bizimki de çok hastalandı çocuklardan eve gelen gidenden sürekli temizle temizle gına geliyordu tam topalrlaniyordu bir ay sonra tekrar yine hastalanıyor uzun sürüyor du bide tek hatam her seferinde doktorasını götürüp antibiyotik kullanmaydı bu sene de iki sefer kullandım hatta ikinciiyi yarıda kestim çocuk ishal oldu iyileştiricez derken başka yerden bu seferde kötü ediyoruz antibiyotik bilincsiz çok kullandım yinede uzun sürüyordu ondan sonra dedimki çok kötü olmadığı sürece goturmeyecem bu ay hastalandı yaklaşık üç hafta burnu altı öksürük de oldu goturmedim ateşi falan yoktu oyle temizledim bir hafta sık sik sonra bıraktım aktikca sildim napalim eskiden burun temizleyicilermi vardı saldım artık amaan

Canım bizimki foğuşduktan sonra babası hasdaydı o zaman bir kere oldu şimdi 11 aylık ama şu an iyi her gün burnuna bakıyorum zorda olsa temizlemeye çalışıyorum