Burun acma

Kızlar selam benegimin burnunu aspiratörle açmaya çalışıyorum ama hırıltısi devam ediyor, görünürde bir şey de yok eskiden böyle olmazdı aspiratörden mi kaynaklı sizce ne yapabilirim başka

Kaç aylık

3 bucuk ayligiz

Sıklaştırarak yapın işlemi çok da burnunu zedelemeden tabi zamanla atlatacaktır hasta olma arifesindeyse ondan öyle olabilir çok geçmiş olsun

Aynını yaşadım oğlum 3 aylık olacak 2 aylıkken ağır bir grip geçirdik aşıdan sonra olduğunu söyledi doktorumuz bol bol çektim serum fizyolojik uyguladım ama zamanla geçiyor maalesef öyle bir anda geçmiyor hep hırıltı var gibiydi sıcak havalarda zaten sonradan kendi kendine düzeldi

Yaa öyle mi ben de grubim şimdi geçmiş mıdır diye aklıma geliyordu, inşallah bişey yoktur teşekkür ederim

Ay canım valla biz asidan sonra iki haftada falan atlattık berbat bir durum geçmiş olsun