Burnunu temizliyorum serum yapiyorum ama hiriltili we hala tikanik rahat uyuyamiyorda
Geçen hafta aynı şekildedir bide çektirmiyordu zar zor çekiyodum devamlı serumla temizledim şuan gözleri çapaklanıp akıyor ona da damla verdi doktor bide hafif ateşi var belki diş çıkaracak bağışıklığı onla mücadele ediyor diyorum ama bilmiyorum bende
Aha aynısı yemin ederim ne kadarlık bebeğin. Biz 7 ay 3 gün olduk burnunda sumukler kuruyor valla aşırı derecede geniz akıntısı var dedi doktor dün gittim acile de .
Bizimkide öyle buru. Aktiisi bı akiyo bı tikaniyo gözleri capaklaniyo dün doktora goturudm geniz akıntısı var dedi antibiyotik başladı ortaligim hastalığına tutulmuş dedi çok ağlıyor gece sabaha kadar agladi ikingundur sizinde mi çok agliyo
7 ay 10 günlük valla iyi olsun da diyorum artık
Akva maris deniz suyu kullana bilirsiniz , geçmiş olsun.![]()
Ay aynen ama bugün daha iyi gibi bide bize antibiyotiğe gerek duymadı öksürüğü varsa bitkisel öksürük şurubu verebilirsin dedi ama yok yani . Ama tartışma konusu olan zaditen damla verdi akşam burnunu temizleyip verdim çocuk bi rahat uyudu valla , bazen de yapmak gerekiyor demekki ya
Ay aynıymış bizde 7 ay 3 gün oldu
ya ben çekmeme kararı aldım artık burnunu sadece 10 ml lik enjektorle 2-3 kere sıkıyorum sonra yüzüstü yatırıp sırtına vuruyorum , önceki hastalığında çekerken sumukle hafif kan gelir gibi oldu korktum açıkçası . Bide hastanede de serum sikiyorlardi 2-3 kere açılmıştı öyle ilerliyoruz bakalim
Bende bıraktım çekmeyi çünkü ikimize de işkence gibi bişey yaşattım ![]()
Nasıl bı damla geçmiş olsun sizede
Bizimki ikisinide yaptirmiyo
Zaditen damla allerji damlası uyku yapıyor. Ve sanırım bu çocuğun allerjisi var gibi ya ayda bir veriyorlar
Gözlerini kasiyormu sizinkide bizim tıkanıklık yeni başladı bide kışın olmuştu bir ay sürmüştü hırıltı oluyor bazen oda kustugundan sanırım
Uyuyamadikca sürekli gözlerini kasiyor zaten yavrum. Aynen biz de 2 ay önce falan bidaha geçirdik
Ayy serum sikabilsen keşke bayağı rahatlatıyor bide ben dedimya çekmiyorum diye tenizledikten sonra baktım hâlâ fik dik ediyo burnunun birinden ufluyorum sonra diğerinden ![]()
ikimiz de salya sümük oluyoz