Kızlar kek yapmıştım misafir için gelenlerde kek yapıp getirmiş fazla olanı buzluğa koysam mı diye düşündüm buzlukta kek saklayan varmı acaba çıkarınca nasıl oluyor
Kek hiç buzluğa atmadım nasıl olur bilemem
Attım güzel oluyor yemeden önce erken çıkardım kendi kendine çözülmesini bekledim çok uzun süre koymadım 1 hafta fln buzlukta kaldı
Bende koymuştum fazla bekletmeden iki hafta içinde cıkarıp tuketmiştim tadı iyiydi bence tabi taze yapıldığı gün gibi olmuyor ama yeniliyor. Ziyan olmasından iyidir.
Bilmem benim dolaptan mi ama 3 tane dondurucu var hepsinde koku oluyor iyice muhafaza etmen lazım bacım buzdolabı kokmasin
Ben sureklı koyuyorum kek pogaca borek kalanları tupparware İle koyunca koku olmuyor hatta sıze bir onerıde bulunayım yazın salatalığı rendeleyin hafif suyunu sıkıp buzdolabı poşetine düzeleyip koydugunuz da cacık ıcın kullanabılırsınız mıs gıbı yaz salatası kokuyor
Ben hep koyarım ilk gün gibi kalıyor dondurucuda. Hatta muhallebili soslu kekleri de koyuyorum bişey olmuyor güzel duruyor. Çay demlenene kadar da çözülüyor zaten kek