Çalışan anneler ne zaman başladınız süreciniz nasıl geçiyor?

14 aylık oldu bebeğim ve 1 ay sonra 1 senelik iznim bitiyor bir sene daha hakkım var 6 ay kesin alacağım diğerini de alsam mı çok kararsızım annemler bakacak ama aklım kalacak gibi de :smiling_face_with_tear: şimdiden bırakmak istemiyorum hiç

Durumunuz ıyı ıse bence bebegınız yanında kalın kalabıldıgınız kadar 3 cu cocugumdan sonra ben gorevımı bıraktım cocuklarımı kendım büyütmek ıstıyorum cunkı kımın yanında kalıyorsa onların ıstedıklrrı sekılde buyuyorlar bazen benım ıstedıgım seyler bıle yapılmıyordu bu sefer ben soz sahıbı olamıyordum o yuzden benım tercihim bu yönden oldu sızde ızın alabıldıgınız kadar alın

Aynen oyle kim ne kadar ıyı bakarsa baksın anne gıbı bakamaz uzuluyor anne evde olmayınca bende cocuklqrımda cok zorlanıyorduk şimdi elhamdülillah boyle cok ıyız