Merhaba herkese, ben doğum iznim bitince işe döndüm kızım emiyor ve haftada 2 gün çalışırken sütümü sağıyorum. İşe bu zamana kadar daha yakın mesafeden gidiyordum ama bazen de 2 saatlik mesafeden gideceğim henüz denemedik onu. 2 saatlik mesafede gün içinde sağıp buzlukta dondurduğum sütü nasıl buzu çözülmeden taşıyabilirim? Bu şekilde sütü nasıl muhafaza ediyorsunuz? Eve götürdüğüm sütü ya sonraki gün yine ben yokken içiriyorlar ya da sonraki hafta içiriyorlar. Sonraki haftaya kadar saklamam pek mümkün olmayacak gibi
