Canlı destekli oturtma

Merhaba kızlar bir çoğunuz Osman Gönülal ı biliyo ve takip ediyordur sanıyorum şöyle ki YouTube videolarında bebekleri 3. Ayda canlı destekli 4. Ayda destekli 5. Veya 6. Da normal oturtabilirsiniz diyor. Bebeğim 3,5 aylık oldu kucağımda oturma pozisyonuna getirdim çok heyecanlandı meraklandı şimdide kendi sürekli oturmaya yelteniyor uzanırken bayağı göğüs hizasına kadar kalkıyor ama doktorumuza bunu söylediğimde hayır oturtmayın 5. Ayda desteli oturtma başlar dedi şimdi hangisine inanayım ve kendi doktorumuz da biraz ezbere konuluyor gibi geldi sizinkiler nasıl oldu doklorlarınız nasıl yönlendirdi?

Ben 3.5 aylıkken kucağımda oturttum hiçbir sey olmadı.

Daha sonrasında nasıl gelişti oturma yani 4.-5. Ayda destekli mi oturttunuz?

4 buçuk 5 aylık gibi destekli oturtmaya başladı. 7 aylıkken de desteksiz oturmaya başladı.

Bizim doktorumuz 3.5 ayllikken kucakta oturabilir süresi çok uzun olmamak şartıyla demişti

3 aylık olmamıştı kucağımda oturtmaya başladım doktorumuz sorun görmedi 4. Ayda da artık destekle otırtalım dedi

Sorun yok o zaman teşekkür ederim

Bende öyle yapayım o zaman

İşte mesela doktorunuz gelişimine göre 4. Ayda destekli başlayabilir demiş bizimki direkt oturmaya 5. Ayda 5 er dk destekli oturtarak başlıyoruz dedi yani standardı bu gibi konuştu bebek özelinde değil

Bende üç buçukta kucağımda oturttum şimdi beş buçuk aylık bazen bırakıyorum otursun diye ama öne düşüyor

4 te 5 te destekli oturttunuz mu acaba kendisinin oturabilmesi için sağa sola yastık vs koyup

3.5 ayligiz bende gordum o doktorun videosunu hic oturtmamisdim bi kac kere denedim cok.hosuna gotti ozamandan beri dediginiz gibi one dogru kalmak istiyo surekli sanki oturmak.ister gibi bizim kalca cikikligi ultrasyonumuzda tam gelismedigi icin kalcasi yerine oturmamis haftaua cuma tekrar bakilacak o yuzdende korkuyorum oturtmayada ama cokda sevdi

Osman gönülal kafasını tutabiliyorsa 3.aydan sonra kısa sürelerle canlı destekle oturtabilirsiniz diyor orası önemli bir ayrıntı, bende oturtuyorum hoşuna gidiyor öyle durmak :smiling_face:

İnşallah çabucak geçer sağlıkla oturmaya başlar minik yavru :two_hearts:

Başını tutuyor şükür her yeri inceliyor​:joy: her yeni bişey öğrendiklerinde iyice meraklı olmaları çok komik​:joy:

Evet oturtuyorum beş buçuk aylık şuan yastık koyuyorum oturuyor