Ailem ısrarla diretiyor sünnetçi de sünnet yaptır diye ben cerraha götürmek istiyorum doğru olanda bu değil mi sizcede
Yani sünnetçiye güveniyorsanız olabilir bilemedim. Benim kuzenim sağlık memuruydu sunnetcilik de yapıyordu. Biz guvendigimiz için yegenlerimi ona yaptırdık. Geldi evde yaptı gitti çok rahat oldu. Çocuklar narkoz da almadı uyusturup yaptı. Ama herkese guvenilmiyor o yüzden bence hastanede yaptırın cerraha
Sterillik önemli bu konuda. Cerrahi tercih ederdim ben.
Mutlaka cerraha yaptırın.
Iki dunya bir araya gelse, tip arti cerrahi uzmanlik diploması olmayan biri oğlumun yakinina yaklaşamaz oyle soyleyeyim size.![]()
Kesinlikle cerraha götürmelisin hangi devirdeyiz
Oğlumu sünnetten 5 gün sonra aile hekiminize götürdüm şişlikleri normalmi diye. Bakar bakmaz iyki cerraha yaptırmışsın sünnetçiye yaptırmamakla iyi yapmışsın dedi. Bak şurda ufak bi deri parçası bırakmış bütün sinirler burdan geçiyor sünnetçi burayı dümdüz keserdi sinirlerin çoğuna hasar verirdi dedi. İlerde oluşan cinsel sorunların çoğu sünnet sırasındaki sinir hasarından oluşuyormuş. Bence cerraha yaptır biz çok memnun kaldık çocuğum sünneti hiç bilmedi ağrısız acısız oldu.