Bazen insanlara cok sinir oluyorum pesine bidaha yap beraber buyusunler herseye burunlarini sokuyolar oturda kendin dogur
Milletin ağzı torba değil ki büzesin
susmuyolar bacım ne yapsam susturamadım ben
sessiz kal en iyisi bi keresinde kızım 4 aylıkken söyledir bitane daha yap beraber büyüler falan evet yaa hamileyim zaten dedim ![]()
ondan sonrada ne acelen vardı diye söylendiler oyuzden umursamıycan
Bana neler neler dediler hala da diyorlar valla duysan bi dert duymasan bi dert![]()
Hele bide cocugu uyutuyorum uykusu war bundan hic uyuyacak goz yok bunun uykusu yok bnm cocugumun huyunu bendne iyi biliyolar
Ayyyy çok meraklıysan sen doğur de
sanki kendi bakıyor, böylesini daha cümlesini bitirmeden gırtlağına yapışıverecen aslında ![]()
Benim çevremdekilerin de özellikle yaşlıların yelek takıntısı var bu çocuğa yelek giydir uykudan uyandı yelek giydir neden yelek giydirmiyorsun biz hep yelekle büyüttük yelek yelek yelek ev 24 derece konu hep yelek
Ansnsh benimde cevremde var öyle ben daha 2. Cocugu kaldirabilicek durumda olduğumu hic düşünmüyorum. Daha çocuğum 1 yaşına girmemiş bi büyüsün bi oturmak nedir tadiyim bi aceleci yok ya
Her yerdeler maalesef
İki kere susarım baktım devam ediyor üçüncüye cevabını alır herkes. Zaten kafam bi milyon bi de onların seslerini duymaya, kafamda saçma sapan dolandırmaya mecalim yok
Hâlâ cevap vermekten terslemekten yorulmadim onlar yüzüme bakıp anladığı an bırakmaya başlayacağım isteyen istediğini söyleyebilir ama istemediği şeyleri duymaya hazır olsun ![]()
![]()
Ben iki aylık hamileyken bana ikinciyi de yap pes peşe büyüsünler demişlerdi. Büyüğünü size bırakırım bakacak misiniz deyince herkes.sustu. hamile değilken de sürekli niye Bebek Yok olmuyor mu felan diyorlardı. Sabrim tasinca çeyreği hazırladınız soruyorsanız diyordum.insanlar çok seviyor başkasının işine karışmayi. Boşver
Ayy o her yerde kızım altı ay bir haftalık geçen kayınvalidem diyordu kızın artık yaşlandı bi tane daha doğur dedim daha oturmuyor bile ne yaş alması aman takmamak en doğru su annem yazık günah bi kaç sene daha doğurma kızın biraz büysn öyle yoksa çok zorlanrsn diyor haklı olarak ama burdakiler peşimi bırakmıyor gören herkes ikinci ikinci diye sormaya başlıyo sanki kendileri bakacak
Maddiyat olarak dardayız 10 -15 bin biraz destek atarsanız neden düşünmeyeyim deyin anında susarlar ![]()
Yok o zaman da sen bize 10-15 bin ver biz doğurururz derler onı da benden beklerler emin ol![]()
Aynı ya deliriyorum eşimin tarafıda öyle bir araya geldiğimizde kızımın uyku saati geliyo götürüyorum biraz ağlasın hemen zorla uyutuyon çocuğu uykusu yok diyorlar bir sustum iki sustum artık dayanamadım sert bir şekilde uykusu var uyumazsa bağırıyor işte dedim ki o gün yıktı ortalığı uykusu geçtiği için hala akillanmadilar hala da aynı lafi söylüyorlar eşime de dedim sinir oluyorum hep aynı şeyi söylüyorlar diye delirtiyorlar adami
Şu an uyuması gerekiyor deyip çıkın laf uzattikca üste çıkmaya çalışıyorlar. Hiç konuşma alanı bırakmamak gerek.
Aynen bizde çocuk büyüttük lafları benim kendi babam hele hele Allah’ım kavga etmemek mümkün değil yemek sofrasında çocuğumu ondan uzak tutmaya çalışıyorum çünkü sofrada ne varsa yedirmek istiyor tuzluymuş baharatliymis tatlıymış veriyo ben çocuğun ağzından çıkarıyorum verme dedikçe veriyo seni de ben büyüttüm diye bagiriyo bide çok sinir oluyorum çocuk 6 aylık ağzına kadayıf tatlısı kattı siz düşünün artık yani direk çıkardım annemi özlüyorum uzakta oturuyorum ben bi gitmek istiyorum kalmak istiyorum felan sirf babam yüzünden gitmiyorum eşim de çok rahatsız oluyo davranışlarından arada kalıyorum felan uf içim dolmuş ![]()