Kızlar ben 6 ay önce normal doğum yaptım keşke yapmasaydım 17.5 saat sürdü çok zordu doğumum vajinam hâlâ ağrıyor kestikleri yer kabız bile olsam sızlıyor. Özellikle cinsel ilişkide ağrı yapıyor bu normal mi sizce koca 6 ay geçti ağrım geçmedi
Valla bacım bence normaldir çünkü bende sezaryen oldum nerdeyse 5 bucuk ay olucak dikişlerim zaman zaman hala sızıntı şeklimde kanıyor ağrısını söylemiyorum bile iliski de de acıyor afedersin tuvaletimi yaparkende acıyor bazen dümdüz dururken bile acıyor yine de cok ağrın oluyorsa bi doktora danış
4,5 ay oluyor dogum yapali benim de cok zor gecti . Ust uste 2 dikis atilar sen sıc*****miyom bile![]()
![]()
Suan regliyim ve vajinam da aci var hata cömelirken bile. Dikis yerleri aciyor cinsel iliskidede oyle korktugum icin kontrol le bile gitmedim.
Hic kontrole gittinizmi dikisin kanamasi ve hala agri yapmasi hic noemal degil hele kanama nasil olur yani 2 sezeryan oldum hic bi snktim olmadi siz bukadar sikayete nasil rahtsiniz normaldir heralde yazmissiniz
Benim de 6 ay oldu sezeryan oldum. Kanama, ağrı yok asla. Dikiş yerine bastirsam bile acı ağrı yok. Normal değil sizinki doktora gösterin hele kanama asla normal değil bir sıkıntı var…
Yok tabi ki doktorumun haberi oldugu icin rahatım bebegim sabah akşam tekme attıgı icin yara yapıyor dikisimi öyle oluk oluk kanamıyor sızıntı oluyor herhangi bi açılma vs yok çok şükür
İnan bana hic normal gibi gelmedi kac ay olmus tekmeyi birak elimle az bastirsam aciyo dikkat edin gerekirse gidin bi hastaneye kanama hic normal degil ic dikislerin iyilesmesi 6 ay suruyomuş ondan cok agri oluyo muhtemelen ama kanama herzaman risklidir
Evet zaten dikişlerim tam anlamıyla iyileşmedi çünkü ne lohusalıgımda dinlenebildim ne simdi dinleniyorum bebegim aşırı hareketli yani baş etmek mümkün değil kucagımdayken altını dwgistirirken uyuturkej ayakları devamlı tekme atıyor ve cok sert atıyor öyle sancılar giriyor ki anlatamam zaten adet olamadıgım icin kontrole gidecegim gitmisken baktıracagım dikislerime de
Rabbim kolaylik versin canim annem olmak her anlamda zor ama kendinede dikkat etmen lazimki ona iyi bak gecmis olsun simdiden ![]()
Bende 4.5 ay önce sezeryan doğum yaptım bende de hiç ağrı, kanama yok bastırıncada olmuyor hatta kedim 6 kilo karnımın üstüne çıkıp yatıyor hiç acımıyor bile ihmal etmeyin bence geçmiş olsun
Benimde dogumum cok zor oldu pazar sbhtan yatis pazartesi aksam 7.30 da sogum ettim hic acilmam yokdu sancim yoktu 41 haftada dogum ettm oda 8 cm suni sanciyla bir hfta snra geri yattim dikislerim acilmis duzgun dikmemisler enfeksiyon kapmis geri yara kazindi geri dikildi 5 gunde oyle yattim benimde kesik yer aciyodu bazen agri giriyodu bacagima dgru aqri wuruyodu kizim 6 aylik daha yeni gecti iliskiye girerkende aciyodu o geciyo merak etme bnde oyleydim doktora gidecem bu gevmiyo diyodum ama gecti
Bence enfeksiyon kapmis orasi doktora git benmde ayni sancidan duramayodm aciyodu enfeksiyon kapmis dikislerm acilmis
Teşekkür ederim cümlemize ![]()
Teşekkür ederim, bebegim makat gelişti sezaryenimde cok zor geçti, bununda etkisi oluyor olabilir geç iyileşmesinde birde habire darbe alınca tetikliyor haliyle