Arkadaslar cinsel ilişki sırasında batma, yanma, acı yaşayan var mı? 5 yıllık evliyim hala aynı sorun önceden vajinusmustum ona atlattım ama bu hala aynı, bu yuzden hıc yapasım gelmıyor ama bu sekılde de hayat gecmezaynı sorunu yaşayan ve çözüm bulan var mı? 6 ay once de vajinal dogum yaptım ama oncesınde de bu sorun vardı.
Güncelleme: Aslında sorunu yaşayan değil, yaşamayana sormak lazım nasıl oluyor da sorun yaşamıyorsunuz öneriniz varmı?
Evet reglim yeni bitti ve o zaman da bir yanma hissi olmustu enfeksiyon için de verdıgı kremı sürmüştüm onun da etkisi olabılır ama enfeksıyon yokken de yıllardan berı hep aynı bıktım artık
Evet kaşıntı akıntı oluyor bır oncekı yorumda da yazdım regli zamanında hafıf yanma hissi vardı krem sürmüştüm mantar enfeksıyonu ıcın dr nın verdıgı kremı ve ılıskı sırasında yıne yanma batma oldu enfeksıyon olmadıgı zamanlarda da boyle ne yapacagımı şaşırdım artık offf
Vajinismus, kadın cinsel organının girişindeki kasların kasılması sonucu istem dışı gelişerek cinsel ilişki sırasında ağrı ve zorluk yaşanmasına neden olan cinsel işlev bozukluğudur. Cinsel ilişki dışında, tampon veya penis gibi bir nesne vajinaya girmeye çalıştığında da bu kaslar kasılır ve spazm yaşanır. Kasılmalar sonucu cinsel ilişkinin ağrılı veya imkansız hale gelmesi vajinismus olarak adlandırılır. Tedavi edilebilir bir rahatsızlık olan vajinismus, pelvik taban ve kasları rahatlatan kegel egzersizi, nefes egzersizleri ve psikoseksüel terapi gibi yöntemlerle tedavi edilebilir.
İnternette yazılanı paylaşıyorum.
Bu sorunu atlattım ama devamında acı yanma batma devam edıyor
Bir ınternette kadın dogum dr gormustum ılıskı sırasında yanma batma acı varsa mutlaka dr gıdılmesı gerekıyor bir sorun vardır dıyor valla bu sorunları yaşamayan kısıler çok şanslı gercekten sırf bu yuzden yakınlasmaktan korkuyorum ama bu sekılde de mutlu bır evlılık olmuyor
Ayyy evet yaaa doğum yapmadan önce idrar yolu enfeksiyonu vardı şimdide doğumdan sonrada acı batma hissi oluyor eskisi gibi degl boyle kuruluk varms gibi o yüzden afedersiniz ama cinsel hayatım neredeyse yok artık eşim.isterse oda zoraki kabul ediyorum bazende çocuk uyuduğu sira istediğinde Allah’ım inşallah çocuk uyanırda yapmayız diye içimden konsyorum
Oha tıpkısının aynısı ben de bebişim uyansa da yapmasak diye beklıyorum uyanıyor da ama aglamıyor normalde kıyameti koparır
ama kızlar bu bir gerçek erkeklerin cinselliğe ne kadar ihtiyacı varsa biz kadınların da var. Bu utanılacak ayıplanacak bir durum değil yani bizim de mental olarak ve doğamız gereği bunu yaparken zevk almamız gerekıyor ama bu şekilde eziyet haline gelince gerçekten çekilmez oluyor böyle olsun istemiyorum beş yıl oldu ya
Kesinlikle yaaa hatta bende hoşuma gitsin istyorum bende istekli olmak istyorum acaba ne yesem ne içsemde fayda eder diyorum kendi kendme çünkü düşünüyorum daha genciz bu zamanlarda olması gerek yoksa yaslandiktan sonra neye yarar bu sefer insanda ozguven eksikligide oluyor sosyal medyada sexy kadinlar var auralari yüksek falan bu sefer insan düşünüyor ben böyle yapınca eşim benden soğuyor mu koca karı gibi isteksiz diye düşünüyor mu diye kendi kendmi yiyorum.
Ben de doğumdan önce ve sonra bu konuda zorlanıyordum, normal doğum yaptığım için daha da acıdığını düşündüm. Hatta uzun süre yaklaşamadım ben yeni evlendiğimdeki gibiydim yani uzun süre. Doktora gittim muayene oldum, bana sağlık ocağındaki hemşire de hpv testini yaptığı sırada baktı ve rahim ağzında yara var dedi ondan acıyor dedi. O yüzden de doktora gittim ama doktor alakası yok dedi rahim ağzı yarasını sen hissetmezsin öyle bi acı vermez dedi. Acı hissediyorsan kendini kasıyorsun veya kuruluğun vardır onun için krem Önerebilirim dedi bi krem verdi. Ama benim sorunum şöyle iyileşti, eşimle detaylı bi şekilde konuştum bunu. Biraz aceleci davrandığımızda veya o farkında olmadan fazla güç uygulayacak vs diye ben kendimi kasıyordum. En son ağladım filan hatta eşim beni anlayıp çok daha fazla narin davranınca tamamen düzeldi her şey. Sanırım olay bizim kendimizi hazırlamamızda bitiyor, daha ilişkinin başında işte şimdi yine çok zor olacak diye başlarsak gerçekten de öyle oluyor.
Ben de aynı seylerı dusunuyorum ama herseyden once kendım ıcın istiyorum artık sorunsuz bir ilişki istiyorum bıktım ağrıdan yanmadan. Farkında degılız ama herseyımızı etkılıyor ben mesela cok sinirli gergin telaşlı biri oldum iyice çünkü ilişki sırasında rahatlamak yerine daha da gergin oluyorum butun yaşamı etkılıyor
Kesinlikle katılıyorum, ben de boyle oldugunu dusunuyordum ama bır yandan da acaba sıkıntı mı var yara gibi diye şüpheleniyordum bak bu yorum hepımıze örnek olsunerkekler kendılerı gıbı dusunuyorlar hemen zevke geldıgımızı sanıyorlar ama oyle olmuyor bızım ıcın ılıskı oncesı cok onemlı ve bence de bende cok fazla kuruluk vardediğin cok dogru aceleye gelınce ve daha basında kendımızı şartlandırınca mutlaka acıyorofff ınsallah bır an once sorunu cozebılırım
Bence bi konuşmayı deneyin ne hissediyorsanız tek tek anlatın, gerekirse kolunu filan sıkıp canını acıtın bu şekilde mutlu olur musun vs diyerek yani sizinle empati kurması gerek yoksa anlamıyorlar. Biz evleneli 5 yıl olacak martta, ve daha bir kaç aydır düzeldi diyebilirim. Öncesinde de tabi öyle ciddi bir sorun yoktu ama hamilelikte ve doğumdan sonra git gide zorlaştı. Ben de kaçıyordum resmen. Konuşup anlattıktan sonra birden düzeldi gerçekten ben beklemiyordum hatta sorun bende diye düşünüyordum. Ama doktorun verdiği kremi bile alıp kullanmadım çünkü gerek kalmadı o konuşmadan sonra.
Canım cok sagol Allah razı olsun, konusacagım eşim bu konularda cok anlayışlıdır vajinusmus oldugumda da aylarca yapmadık bir kere bile beni istemediğim halde zorlamadı. Bunu da anlayacaktır diye dusunuyorum