Kızlar cırtcırtlımı kilot bezmi daha iyi 13 aylık bebekte hangisi daha kullanıslı Defne’nin altını değiştirirken beni fazla yoruyor ![]()
Kilot bez sıkıyo cocugun karnini yaz gunu cirtcirtli kisin kilot iyi bence ben kilotu kullanamadim yazin
Merhaba, gunduz külot gece cırt bez kullanıyorum.
Bende kilot bezi kullanamadım giydirmesi vs daha rahat diyolar ama çıkartırken kazalar çok yaşadım
yazın gündüzleri kesinlikle kilot bez kullanıyorum hava aldığı için kilot bez ne pişik nede isilik yapıyor 1.5 aydır kullanıyorum çok çok memnunum oğlum 15 aylık gece yatarken sadece cirtlı bez kullanıyorum
Ben 2-3 aydır külot bez kullanıyorum hayatımı kurtardı resmen çünkü ne zaman altını açsam savaş çıkıyodu resmen.
Gece gündüz kullanıyorum yanları esnek çünkü asla sıkmıyor daha rahat görünüyo önceden bez izi olurdu şimdi lastikli olduğu için o sorun da kayboldu
Cırtcırtlı daha iyi kilot bezler bi tık küçük oluyor üstüne geçiyor hep