Arakadaşlar merhaba dört buçuk aylık bebeğimin altını her açtığımda bezinde az miktar çiş görüyorum hiç daha tam doldurmadı gün içerisinde yani günde üç bez değiştiriyorum onlarda da zaten az bi miktar çiş oluyor onun dışında kilosu iyi iki gün önce bakıldı 8 kilo olmuş doymuyor desem değil yani anlamadım sizde durumlar ne normalmi bu
Canim aynısını bende 7 aylık kızımda yaşıyorum
Aynı durum benim bebeğimdede vardı dün bu sebebten acildeydim meğer idrar yolu enfeksiyonu varmiş
Nasıl belli etti kendini enfeksiyon sadece az yapıyor diemi götürdün acile
Bazen bu durum normal da olabiliyor canım ama benim bebeğim normal yaptiğindan çok çok az çiş yapmaya başladi bu durum beni şüphelendirdi en sonunda da tamamen kesildi çişi hiç yapmadı acile gittim bugün çocuk doktoruna gidicem normal zamanlarda öyle diğer bebekler gibi aşiri çis yapmiyor ama Allah’a şükür kilosu hep nornalin üstünde bir sorayım ne diyecek bakalım
Çok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün inşallah ![]()
Aminn canım hepimizin ki inşallah ![]()
![]()