Doğum günü kiyafeti almak için hangisinde daha fazla çeşit bulabilirim?sizler hangisinden alışveriş yapıyor sunuz? Civil mi ebebekmi
Ebebeği daha çok sevsemde civilde fiyatlar çok daha uygun. Ama kalite olarak ikisinide beğeniyorum.
Ben e bebek ürünlerini daha çok beğeniyorum. Ama ikisiyle sınırlı kalmayın bence çiğit lcw panço gibi farklı yerlerin ürünlerine bakın bence
Civilde fiyatlar daha uygun bide babymoll war oraya bak istersen
Civilde yenidoğan çeşitliliği fazla . Normal kıyafet olarak da civil. E bebekten zıbın alt veya mama grubu ek gıda besinleri kişisel bakım bebek ürünleri anne ürünleri gibi şeyleri tercih ediyorum ben
Civilin kıyafetleri daha güzel ve uygun tercihim hep civilden yana. Ama lcw e bebekte de güzel kıyafetler var
Yenidoğan tüm kıyafetlerini e bebekten aldık. Zıbınlarını hala ordan alıyorum , ayaklı tulumlarını da. Bir de bazen h&m den alıyorum orasınında kalitesini beğeniyorum. Civil de güzel bir marka ama bazen bazı kıyafetleri kof çıktı. Özellikle kırmızı renkteki pamuklu ürünleri bebeğimin boynunu yüzünü her yerini kırmızı pamuk pamuk yaptı
genelde e bebekten memnun kaldım