Oğlum grip tarzı olmuştu burda rsv mi diye post açmıştım fakat hırıltı başka bişey yoktu çok şükür . Burun akıntısı geçtiği halde öksürük hala çok vardı bende iki üç hafta kendi doktorumun verdiği alerji şurubu tekrar vereyim dedim çünkü alerjisi olan çoçuklarda grip bile zor geçiyormuş diye duymuştum sabah öksürükten eser yoktu . Nelere dikkat etmem lazım bilgiai olan varmı
Benim alerjim var hapı kullanıyorum. Kesinlikle bir dahiliye doktoruna yer alın ve alerjim testi yaptırın çocuklar için nasıl işliyor durum bilmiyorum da polen alerjisi varsa devamlı hapşırık hali de olacaktır yoksa korkmayın o kullandığınız alerjim şurubu yani zaditen di yanlış hatırlamıyorsam onu hafif griplerde daha rahat nefes alsın diye veriyorlar doktorun dediğinden fazla kullanmayın
Alerjide tek belirtti öksürük hapşırık değil göz sulanması gözlerde kızarıklık vs var mı benimde Bahar alerjisi var parmaklarim kavlar dışarı çıkınca gözlerim akar sulanır kaşınır
Yok ilk verdiğinde de 3 gğn kulllandım bunda da 3 ü geçirmem gözlerini kaşıma hapşırık da vardı. Dahiliye mi bakıyor
Siz bi ilaç kullanıyor musunuz oğlumda hep gözlerini kaşımaya hapşırmaya başladı da çoçuklara da ilaç mı veriliyor önlem mi alınıyor merak ettim dün parktan gelirken çiçekli otlu yerde baya tıkaşır gibi oldu
Ben kendim için gittiğimde anlattım işte şikayetimi ilk dahiliye bölümünden immünoloji ve alerjim bölümüne sevk verdi hapşırık belli başına bir şey değil tabi ama en büyük etkilerinden biri alerjisi varsa eğer yani göz akma sulanma boğaz tahriş devamında geliyor çocuk alerji için ayrıdır poliklinik ama yine de bir 182 yine arayım randevu alma sistemini yanlış değil sanırım numarası hangi bölüme almalıyım diye
Çok sağolun doktorda sanırım boğazdan anlayıp verdi yoksa bizim aklımıza alerji vs gelmedi hiç ![]()
Çok geçmiş olsun size de ![]()
Çok teşekkür ederim ![]()
Kaşıntı hapı kullanıyorum ben çok kasindigim için