Çocuğum konuşmuyor

Kızlar oğlum 2 yaşında ama jargon konuşuyor dediklerini anlamıyorum anlamlı hiç kelimesi yok dediklerimin çoğunu anlıyo ama bu durumda olan varmı

Merhaba öncelikle doktora götürdünüzmü eger doktor anormal bişey görmedi ise sorun yoktur benim bir arkadaşımın oğluda çok geç konuştu 4sınıfa kadar ne konuştugu anlaşılmıyodu şimdi bile hala heni yeni anlaşılıyor ne dediği arkadaşımda baya çok korkmuştu ama şu an çok iyi zamanla düzelecektir

Dil terapistinede goturebilrisiniz geç kalmayın. Bizler size ne kadar fikir sunsakta en iyisini uzmanlar bilir. Çünkü her çocuk kendine özeldir. İnşaAllah Tez vakitte konuşur minik anlaşılır bir şekilde :smiling_face_with_three_hearts:

Bizimki 1 ay sonra 2 yaşına girecek çoğu kişi dert etmeyin 4 yaşında 5 yaşında konuştu diyor o kadar beklemeyi düşünmüyorum 5-10 kelimesi var oğlumun tek büyütüyorum onun etkisi var sanırım daha çok konuşucaö artık evde annemler bakacak yakında etrafta insan olunca açılır diye düşünüyorum açılmazsa konuşması 2.5 yaşında ben dil terapistine vermeyi düşünüyorum. Ücretsiz yerler varmış bilginiz olsun rapor çıkarılıyormuş ama o da çoçugun e devletinde gözüküyormuş hep

Benim kizimda 2 yaşında bazen ne konuştuğunu anlamıyorum bazen de çok güzel konuşuyor. Ama genelde basit cümle kuruyor. Doktorumuz bize dil terapistine yönlendirmisti. Ben gitmedim emzikten dolayı konuşmak istemiyorrdu kizim suan emzigi bırakınca başladı basit şeyler söylemeye. Gorumcemin oğlu 4 yaşından sonra konuşmaya başladi. Diğer Gorumcemin oğlu tam 3 yaşına girdi öyle konuştu. İsterseniz dil terapistine getirebilirsiniz