Bebeğim 4 bucuk aylık. Son günlerde kakasını zor yapıyor, poposunda çatlak oluşttu. Krem kullanıyoruz. Çoklu besin alerjimiz de var. Dün gece ve bu sabah çok açık renk kaka yaptı mukuslu şekilde. Böyle reglimiz bitmek üzerekeyken hafif bej gibi tam beyaz olmayan bi leke akıntı olur ya. Onun gibi. Nedendir sizce?
Ben o tür beyaza çalan kakalarda doktora gidilmesi gerektiğini biliyorum. Yanlış yönlendirme yapmak istemem ama eğer anladığım gibiyse doktorunuza gitmenin faydası olacaktr
Teşekkür ederim. ![]()
Bu normal gibi geldi bana bilemiyorum. Bilenler yazar gene
Çok mukuslu görünüyor süt alerjisi olabilir mi bence doktora sorsanız iyi olur
Evet çoklu besin alerjimiz olduğunu belirttim aslında ilk yazıda.
Evet pardon gözümden kaçmış bana da doktorumuz süt alerjisinden şüphelenince kan ya da mukus olursa bilgim olsun demişti. O yüzden ilk aklıma o geldi
Ben bunu görmedim ya çok açık bencede doktorunuza danışın
