Hanımlar baybay uyku ilacı kullanan varmı oğlum 17 aylık hiç uyku düzeni yok öneriyor musunuz kullanan varsa lütfen cevaplayın
Ben kullanıyorum açıkçası uykuları düzenli degil ama saatleri düzenli verdikten 20dk sonra uyuyor kolay geçiyor uykuya ama benim kızım çok uyanıyor onu düzeltmedi malesef 14 aylığız
Kaç Damla ve nasıl kullanıyorsun tşk ederim
Ne kadar süreli kullanmam gerek aceba ?
40a kadar verebilirsin dedi doktorum ama ben en fazla 20 veriyorum her gece aynı saatte verebilirsiniz
Valla biz 5 6 aydır kullanıyoruz düzene girince bırakırsınız ama en az 1 şişe kullanın
Benim oğlum 17 aylık bende bu haftadır kullanıyorum