Çok fena öksürüyor ne yapmalıyım

Hanımlar 7 buçuk aylık kızım var grip vs kimseden hastalık kapma ihtilami yok iki gün önce çok soğuk var diye babamlar ekstra sıcak tuttular evi. Bi ara terlerdi ama hemen müdahale etti değiştim vs orda mı üşüttü bilmiyorum dünden beri fena bi şekilde öksürüyor balgamlı tıkanık gibi sürekli burnunu temizliyorum. Korktum doktora götürdüm bugün ciğerlerinde bişey yok burnunu temiz tut bol bol sıvı tüket takip et fenalaşırsa acile getir ilaç veremem dedi. Doğal yollarla nasıl iyileştirebilirim sürekli değil ama çok balgamlı öksürüyor ilk defa oldu öyle korkuyorum ciğerlerine iner diye ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz

Sırtına hafif vurarak balgamin kopmasını sağlayabilirsin buhar da çok iyi geliyo yumuşatiyo birde mama veriyorsanız eğer biraz ılık verin o da yumusatır bize doktorumuz bunları önerdi

Hayır hiç bişey vermedi