Çok hareketli

Kızlar bebeğim bugün 11 aylık oldu. Epeydendir bu böyle yani uyuturken yani ben kucağımda yatırıyorum ama uyuturken hep hareketli eli hiç durmuyor uyuyor ama eli sürekli yüzümde göğsümde yerine koyunca duruyor ama kucağımda uyurken hep böyle burnumu tutuyor elini yüzüme koyuyor yanağımı sıkıyor elime vuruyor bazen tutuyor uyutmak değil el hareketi yoruyor beni valla. Sizinde böylemi neden böyle yapıyorlar acaba

Biz de klima var diye salonda yatıyoruz bu ara, ben de düşme korkusu yüzünden kızıma yere yatak yağtım oraya yatırıyorum başka türlü içim rahat etmiyor. Yere babynesti koydum yatak gibi oldu ona zaten, emzireceğim zaman yanıma alıyorum sadece.

Benim kızımın elleri de emerken hiç rahat durmuyo uzun zamandır öyle :joy: ya kulağımda ya burnuma dudağıma dokunuyo ya da pat pat vuruyo yüzüme göğsüme.

Sıcaktan olduğunu sanmıyorum evimiz serin zaten bide sadece zıbınla duruyor hatadır böyle yani. Bide emerken de aynı şekilde eli hep hareketli