Çok hareketli

Kızlar kızım 10 ay 1 haftalık. Dolu dolu 8 ay kolik sancılarıyla yaşadık. Hamdolsun son 1 aydır azda olsa uyku saatleri düzene girmeye başladı. Ama kızım haddinden fazla hareketli ve çok hızlı yetişemiyorum sürekli sağa sola çarpıyor çünkü bi kişinin tüm gün gözetlemesi gereken bi bebek. Yani tesettürlü olmasam videosunu atacagım anlatmakla olmuyor. Hiçbir oyuncak 2 dakikadan fazla oyalamıyor hemen sıkılıyoe ve kucak bağımlısı. Bu hiperaktivite mi böule bebegi olan var mı?

Benimki ayı öyle çok hareketli bir saniyə yerində durmur :smiley::blush:

Valla yeni gelin evim öğrenci evi oldu herşeyi kaldırdım masamın sandalyelerini bile kaldırdım fena hareketli. Kendini kolluyor olmasına rağmen çok fazla kötek yiyor gözlerim onun üstünde ama yinede yetmiyor. Hep bi ters işler peşinde beyaz eşyalarımın çoğunu Bozdu ki daha 13 aylık bakalım Allah kolaylık versin hepimize

Ay benim kizda oyle cok haraketli. Tv uni. Fln hep kaldırdım. Bu ara ust dışı çıkacak galiba uyku sıfır çığlık çığlığa. Normalde 8 uyuyan bebek yarım.saat uyuyor gece yarısına kadar oyun oynuyor bu ara hep ilaç veriyom saçını başını yoluyor dis baş ağrısı yapıyor galiba imaci verince rahatlıyor gibi hisediyom

Ayy ben de bilmiyorum ne zaman geçecek 8 gün sonra 11 aylık benim kızım da valla yaklaşık 1 aydır asssla 10 sn sabit durmuyor, uyku saati gelsin diye dualar ediyorum yetisemiyorum hiç bişeye gözümün önünden ayiramiyorum bide usutmusum bu ara tahammül de edemiyorum yarın anama gideceğim insalllllaaahhhh

Aminnn :smiling_face_with_tear:

Ne ilacı veriyorsunuz acaba

Gidecek yerin varsa mutlaka git.. benim annem uzakta gitsemde yardımı olmuyor kardeşim engelli. Yalnızlık çok zor :pensive_face::pensive_face:

Ates düşürücü CALPOL

7 ay 2 günlük asla yerinde durmaz yere koyuyorum yerde durmuyor kucağa alıyor kucakda kalmıyor hep terliklere kumanda falan işdə kaloriferin demirlerini kemiyor yeminle men yoruluyorum o yorulmuyor 6 ayda azar azar sürünuyordu 7 ay 2 günlük artık emekliyor yürümek isdiyor ara sıra yürütüyorumama çok fazla yoruyor insanı

Hemde çoook ya Allah yardımcımız olsun

11 ay+ 12 günden selam. Önceden oturup oyuncaklarıyla oynardı 10 dk Artık yerinde 2 dk oturmuyor. Emekleme yok sürekli elimden tut yürüt beni diye ağlıyor bağırıyor. Yürütece biniyordu biraz rahatlamıştım şimdi yeniden bıraktı. Hızını kesiyor diye muhtemelen çünkü yürümüyor koşuyor bizimki.:melting_face: Yoruluyorum işler de kalıyor ama çok seviyorum bu hareketli ve meraklı halini. Ne zaman tek başına yürüyecek heyecan ve kaygıyla bekliyorum açıkçası :grin: Allah kolaylık versin herkese.

Bu yaşlarda bebekler bazen çok enerjik olabiliyorlar, illa hiperaktif olacak diye bir şey yok. Zamanla hareketleri daha kontrollü oluyor, sık sık dışarı çıkarmak, farklı aktiviteler denemek işe yarayabiliyor.

Bende illa öyle demedim zaten :slight_smile: normalden fazla gözlemledigim icin sordum. Dışarıya da cıkarıyorum enerjisini de alıyoruz ona rağmen böyle