Çok kötü hissediyorum

Dün anneler günü dolayısıyla pikniğe gittik ve ordan biraz geç ayrılmak zorunda kaldık. Kalkmamıza yakın hava biraz soğumuştu. Eve geldik bebeğim gece uykusuna yattı saat on iki de bir kalktı bende emmek için diye düşündüm kucağıma aldım ama öyle bir kustu ki bütün yatak sırılsıklam oldu. Biraz sakinlemesini bekledim sonra az emzireyim dedim ve gene aynı şekilde. Gece apar topar acile gittik. Doktor üşütmüş olabilir ama genel durumu iyi gözüküyor dedi. Eve geldik sonrasında uyudu arada gece kalktı ağladı baya ama gene uykuya geçti. Sabah ama o kadar mutsuz uyandı ki anlatamam. Sürekli kucakta olmak istiyo ve daimi olarak hep ağlamaklı. Napacağımı şaşırdım. Kendimi aşırı kötü hissediyorum halbuki üstüne ceket giydirdim ama bir yerden aldı mı alıyor. Vicdan azabı çekiyorum. Bir de bu durum ne zamana geçer acaba yani kaç güne kendini toparlar. Bugün hep uykulu sersem gibi gezdi

Kendinizi uzmeyin, boyle boyle buyuyecekler, bagisiklik sistemleri gelisecek, soguk havaya alisacaklar. Bi fanusun icine koyup orada buyutemezsiniz ya.

Olabilir cnm bnmde başıma geldi hasta olunca onlarla ilgilenmek gerekiyor gecececk merak etme

Elbetteki hak veriyorum size. Sadece bir tık daha önlem alsam böyle bir şey yaşamazdım

Umarım çok uzun sürmez

Yaşanacaksa önüne geçemezdiniz o yüzden anneliğinizi sorgulayıp üzmeyin kendinizi.. geçmiş olsun

Üzülme bebek bunlar hemen hasta olup hemen iyilesiyorlae bak doktor da genel durumu iyi demiş . Hem bağışıklık kazanacaklar bu şekilde . Benim kızım da azcik güneşe çıkardım sumuklendi hemen :rofl::drooling_face: komik de oluyor hem burnu akıyor hem yalıyor sumugu hem gülüyor :rofl:

Biz de bebeğim 3 aylıkken benzerini yaşamıştık, vapur ile yalovadan İstanbul’a geldik bebeğim kucağımda durakta otobüs bekledim filan o gün eve geldiğimizde kızımı emzirdikten sonra aynı şekilde çok fazla miktarda kustu. Ben de ilk kez öyle kustuğunu görünce çok korkup üzülmüştüm. Sonraki gün tekrar aynı şekilde kusmuştu ama genel olarak keyfi yerindeydi. 2. Kez kustuktan sonra birdaha öyle kusmadı o şekilde geçip gitti. Kendinizi üzmeyin bunlar oluyor gerçekten. Ben de onu koruyabildiğimi zannetmiştim ama üşütmüş işte o gün, birdahakine daha çok dikkat ettim

İstediğiniz önlemi alabilirsiniz eğer kapacaksa iğne deliğinden alıyor ben kaç kat giydirip battaniyelere sarıp çıkardım dışarı hastalandı millet kafada şapka yok üstü ince çıkardı sapasağlam gezdirdiler yani çok evham yapmayın öyle öyle büyüyecek üzülmeyin rabbim şifasını versin :blossom: