Çok kötüyüm

Bebeğim tam 6 aylık olucak resmen benim bağışıklığım çok güçlü olmasına rağmen çöktü bir kaç gün önce griptim ve asla bebegimi alıp gezmem nerden kaptım oda meçhul eşim zaten çalışmıyor ondanda kapmış olamam gribim geçti şimdi ise vucudumun heryeri ağırıyor resmen intihar etmek istiyorum bebeğim sürekli ağlıyor sürekli kucağımda napcağımı şaşırdım bu ağrı ne böyle heryerim parmaklarımın ucu bile ağırıyor anlayamadım

Sakin ol canim benim gecmis olsun bebegin var burakma kendini gecreck nane limon kaynat uc meyve ye dinlenmeye bak hepimiz gecirdik minik balin gözlerine bak snaa ihtiyacı var hepsi gececek bu gece duamdasin cok degerli annesin sen

Domuz gribi olabilirmisiniz infulanze adi sanirim daha once gecirdim ayni anlttiginiz gibi heryerim agrimisdi haytimda hic biyle olmamisdim cok degisik bi hastalik coronadan daha agir sanki. Eger oyle bisey varsa cocugunuzdada vardir aglama sebepleri bu olabilir

Geçmiş olsun Rabbim şifa versin doktora gittiniz mi herhangi bi ilaç vs verdi mi eğer evde geçmesini bekliyorsanız uzun sürüyor kendi kendine geçmesi gitmediyseniz bı doktora gidin …bu arada yediğimiz ekmeğin bile üzerinde geliyor olabilir illa dışarı çıkıp birinden kapmak gerekmiyor Allah yardımcın olsun

Çok tşk ederim canım benim inan yazdıklarını okurken gözlerim doldu çok sağol bana pozitif enerji verdiğin için. 🩷

ALLAH razı olsun çok sağolun valla öyle doğru söylediniz yediğimiz ekmekten bile bulaşıyor bugün iyiyim sanki dün gece hasta olan ben değildim

ALLAH razı olsun :smiling_face_with_three_hearts:

Bugun daha iyiydim sanki dün gece hasta olan ben değildim sanki değişik bişeydi covide benzettim ben açıkçası

Bugun iyi olduğum için gitmedim bakalım tekrar kötü olursam artık doktora gidicem verdiğiniz tarifide yapıcam tşk ederim