Cok kötüyüm

Herkese merhaba bu sabah cok kotu haber aldik esim kolonoskopi olmustu ayni zamanda endoskopi sonuclar yuksek riskli cikmis daha oglum 4 aylik sabahtan beri aglamaktan şiştim doktor pat diye yuzune soykemis hayatindan stresi cikarmazsan 5 yil yasamazsin demis abisi de ayni hastaliktan vefat etmisti birde gurbetteyim kimse de yok yanimda okadar yalnizim ki ne yapicagimi bilemiyorum dualarinizi eksik etmeyin Allah hicbir evladi babasiz beni de onsuz birakmasin

Cok gecmis olsun rabbim sifasini verir insa Allah.onun yaninda belli etmemeye calis iyi olacaksin de.
Moralini yuksek tutun.
Yapmak istediginiz aklinizda ne varsa onu yapin.
Rabbim ayirmasin sizi.

Tekrar gecmis olsun duygu.

O nasıl doktor öyle beee bacım tek doktorla kalmayın araştırın Allah şifa versin size bağışlasın inşallah sende belli etme üzüldüğünü

Çok geçmiş olsun Rabbim korusun hastalığı nedir acaba?

Eğitim araştırma da profesör rahmetli abisinin doktoruydu maalesef pat diye artik soyluyorlar o kadar kotu hissediyorum ki daha 2 yillik evliyim

Kesin tani yok şimdilik kanser riski fazlaymis

Cok sagolun​:face_holding_back_tears:

üzülldüğünüzü belli etmeyin. Mümkün olduğu kadar organik yemeye çalışın beslenmesine dikkat etsin. Bağısıklığını güçlü tutarsa Allahın izniyle birşey olmaz. Evde kimyasal kullanımını azaltın. Her ne kadar bizler fark etmesek de giysilerimizi yıkadğımız deterjanlar bile kimsayal ve derimizden vücudumuza emiliyorlar. Hücre yapılarımızı bozuyor. Mümkün olduğu kadar doğal beslenmek doğal yaşamak önemli. Tekrardan geçmiş olsun. Rabbim bebeğinize bağışlasın

Sigara kullanımı varsa bırakılırsa iyi olur. Zerdacal sumak sarımsak cok faydalı. Sofranızdan eksik etmeyin. Sebzenin meyvenin doğalı varsa ona erişmeye çalışın doğalı yoksa aldığınız sebzeleri ingiliz karbonatıyla güzelce yıkayın yerken kabugunu soymaya çalışın. Yoğurdu evde yapın mayanız da ev yoğurdu mayası olsun. Bu konuları araştıran birisi olarak görünce yazmak istedim. Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin.

Sonuçları atabilir misin ? Danışıp dönebilirim sana

Cok sagolun bu dediklerinizi normal hayatimizda yasiyoruz buz karadenizde yasiyoruz yedigimiz cogu sey kendi bahcemizden demek yine de olacaksa oluyor hic bu kadar caresiz hissetmedim kendimi oglumun yuzune bakarken gözlerim doluyor

Allahtan ümit kesilmez hasta olan yada yaşlı olan vefat etmiyor kaderimizde ne varsa onu yaşıyoruz imtihan dünyası bol bol dua edelim Allah size evladınıza bağışlasın

Ah canım empati kurunca o kadar iyi anlıyorum ki Allah’ım bı kolay yol göstersin şifasını versin inşallah dua edelim sabır eyle mevlam neylerse güzel eyler inşallah bu sınavdan başarı elde edersin

“Mallarınızı zekâtla koruyun, hastalarınızı sadaka ile tedavi edin, belaya da dua hazırlayın.” demiş peygamber efendimiz sallâllâhu aleyhivessellem. Bol sadaka vermeye çalışın dua edin ve yapılması gereken ne varsa yapıp tevekkül edin. Yazınızı okuyunca bu hadis aklıma geldi :pink_heart:

Eger alabilirsem atarim esim ogretmen doktor bir velisi var ona ilk basta atmıştı ustu kapali konusmus cok bisey dememiş sanirim gordu bazi seyleri bugun moralini yuksek tutmak icin elimden geleni yaptim sabah beraber ağladık sarildik artik bu konuyu konusmayacagimiza karar verdik 2 ay sonra kontrol var simdi antibiyotik tedavisine basladilar bakalim insallah temiz sonuc çıkar en cok ta beni ağlatan oğlumuza sarilip senin düğününü gormeden ölmek yok demesiydi kelimeler dugumlendi orda :face_holding_back_tears:

Tahlil sonuçlarını bana da atın lütfen. Onkoloji hastalarına çok alışkınız eşimle ama “düğününü görmeden ölmek yok” kısmı yıktı beni.. belki bir faydamiz olur.

Sanırım eşinizin abisi kolon yada mide kanseri. İkisindede genetik yatkınlık var malesef. Allah yardımcısı olsun. Siz güçlü duracaksınız. Doktorda stresten uzak dur demiş. Eşinize yaslanacagı duvar olacaksınız. Ve inşallah beraber atlatacaksiniz.:white_heart:

Cok teşekkür ederim elime gecerse paylasirim sizinle sanirim cuzdaninda ortada yok cunku bende gizli alamıyorum





Merhaba, çok geçmiş olsun, attığınız raporları okudum. Aynı durum bizim de başımızdan geçti yakın zamanda. Eşiniz şuan kanser değil. Sadece risk faktörleri fazla. Bizde de aynı şekilde sülale boyu genetik olduğu için risk yüksekti. Ama bizim durumumuz sizin bu raporlarınızdan kat kat daha acı vericiydi. Hiçbir ilaç ve tedavi önerilemedi. Ettiğimiz dualardan başka çaremiz yoktu ve aylar sonra tekrar tetkikler yapıldığında raporlar tertemiz çıktı. Şunu söyleyeceğim eşiniz için; muhtemelen şuan bir bakteri var müdahale edilmesi gereken, şanslısınız ki doğrudan antibiyotik tedavisi başlayabiliyor doktor. Tedaviye başlayıp kendine dikkat ettiği sürece Allahın izniyle birşey olmayacak. Çünkü raporlara göre şuan kanser değil. Bize %99 kanser denmesine rağmen tertemiz oldu 3buçuk ay sonunda. Aklınızdan geçtiği gibi kötü senaryolar olsaydı emin olun antibiyotik tedavisi vs ile zaman kaybetmek istemiyor doktorlar. En acilinden bir kemoterapi veya ameliyat programı hazırlarlardı. Ailede hastalık öyküsü olduğu için doktor dikkatli davranmış sizi uyarmış. Lütfen karamsar olmayın ilaç tedavisi alabiliyor olması o kadar iyi bir haber ki.