Kızlar 38 günlük bebeğim var,ne hamileğim güzel geçti,ne doğumum,ne de lohusalığım, kayınvalidem istediği ismi koymadım diye küstü,annem kırkım çıkmadan geri döndü,eşime birşey desem "ben çalışıyorum"diyor,gece gündüz bebeğime bakmaktan yorgun düştüm, dikişlerim enfeksiyon kaptı, lohusalık testi yaptılar yüksek depresyon çıktı, suratım yorgunluktan ve stresten uçuk doldu.ne eve yetişebiliyorum ne bebeğime,eşimin hiç bişeye destek olmamızı çok canımı sıkıyor,konuşup anlatıyorum ama anlamak istemiyor çok eksik hissediyorum kendimi.bunla nasıl baş edeceğim ?
Çok zor bir süreç hele desteksiz… Rabbim yardimcınız olsun. Eşiniz umarım tez zamanda sizi anlamaya başlar. ![]()
Canım benim bu bir süreç ve böyle devam etmeyecek bende 12 günlük lohusayım annem gidince ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum herkesin lohusalığı hamileliği güzel geçmiyor herkes problem yaşıyor o yüzden kendini üzme kayınvalideni umursama bile evinde şöyle dursun sen sadece bebeğinle ilgilen önce onu tanı zaten onu tanıdığın zaman ne yapacağını kestirip evdeki işlerini ona göre ayarlarsın sıkma canını
- aydan sonra derin bir nefes alacaksın şimdi ise sadece bebeğinle ilgilen kocan ev işi yemek kaynanan vs hiçbiri ondan önemli değil sana en ihtiyacı olduğu an. Çok yorulup çaresiz kaldığın anlar oluryordur herkes bu yoldan geçiyor yalnız değilsin. Ama hepsi bitecek
Cok gecmis olsun Allah yardimcin olsun… bosvrr evi dami. Kocayi kaynanayi bosver. Hepsi ne yapiyorlarsa yapsinlar … sen kendine ve bebegine bakmaya calis varsin ev pus olsun yemek olmasin. Zaten haketmeyenlere fazladan yaptik diye bunlar oluyor. 3 4 ay dayan sonra hepsi bi gececek derin bi nefes alacaksin. Ve bunlar ruya olarak kalacak aklinda sana dua edecegm