Çözülmüş süt

Merhaba sevgili anneler ,
Buzluga attığımız sütlerin buzu çözülmüş ama hala cok soğuklar geri dondursak bir sıkıntı olur mu aceba arkadaşım doğum yapti ve bebegi küvezde ilk sütlerini hasta vs olursa diye fazlasını sakladi ama boyle bir olay yaşandı. Fikri olan varsa cevap verirse cok sevinirim.

Merhaba çok üzüldüm gerçekten ilk günler bir damlası bile boşa gitmesin diye ne uğraşırdım sütümü sağdığım zaman.
Ben çalıştığım için işyerinde sağdığım sütümü donduruyorum işten eve giderken de buzların arasında koyup termal çantada taşıyorum. Eve gittiğimde bazen çok azıcık çözülmeye başlamış oluyordu yine de onu tekrar buzluğa atıyordum. Ama sonra araştırdım yapay zeka uygulamasına sordum bir defa çözülen süt tekrar dondurulmamalı dedi. Her şekilde sordum yani azıcık çözülmüş gerisi buz duruyor olsa bile bakteri üreyebiliyormuş. Ben de o yüzden eğer azıcık bile çözülmüşse tekrar dondurmuyorum.
O zamana kadar tekrar dondurup bebeğime içirdiğim sütler oldu herhangi bir sorun yaşamadık bebeğim hasta filan da olmadı ama tabi bu bir şey olmayacağı anlamına da gelmiyor sizi yanlış yönlendirmek de istemem.

Teşekkür ederim bende arastirdim biraz ama gerçekten de olmuyormuş. Evet cok üzüldük bizde saglik olsun . Tesekkurler tekrar :pink_heart: