Kızım 24 günlük mamayla besleniyor 3 gündür d vitamini başladım daha önce hergün düzenli olarak iki üç defa tuvaletini yapıyodu 2 gündür yapamıyor kendini sıkıp ağlıyor acaba vitaminden mi böyle oldu bunun bi çözümü var mı ne uyuyo ne duruyo
2 gündür kaka yapamıyorsa kabizlik değildir 5 günden sonra doktorlar kabız olarak nitenlendiriyor.
Ikiniyorsa Bebeğinizin karnına masaj , dizlerini karnına doğru çekerek bisiklet hareketi ve poposuna vazelin sürebilirsiniz.
Bugün vermedim biraz önce kendi kendine hem gazını yaptı hem kakasını normalde de kendi yapardı masaj hiç yapmadım
Vermedim bugün yaptı rahatladı yavrum
D vitamini kabizlik yapmazki bende kullaniyorum yapmiyo o baska biseydir blmiyorm ama bi saglik ocagina git doktora bi danis olmadi dogal icerikli d vitamini al canim
Sağlık ocagının d vitamini bizdede kabızşık değilde sürekli ıkınma halindeydi kestim düzeldi suan pedia d kullanıyorum bize doktor olmaz dedi ama kesince düzeldi ıkınmalaromız çok şükür
Evet sürekli ıkınıyo rica etsem kullandığınız vitaminin fotoğrafını atabilir misiniz
Öyle yapacam
Ben denedim yaşadom yaptı yani
Bizde yapmadi 3 damla wercen dedi 3 damla weriyorum hic kabizlik yasamadim dgerleride guzel cikti
Bu soruyu ben sordum zaten doktora
Bende 3 damla verdim
Teşekkür ederim ![]()
