Nghn
1
Kızlar yenidoğan bebekleriniz için hangi d vitaminini kullanıyorsunuz?
Halimee
2
Fıs fıs şeklinde oluyor. Bir fıs sıkıyorum günde
Nghn
4
Teşekkür ederim kızlar. Bende velavit markasının probiyotik ve d3 vitamini kombinasyonuna başladım. Onu önerdi doktorumuz, gaza da iyi gelir dedi.