D vitamini

Kızlar yenidoğan bebekleriniz için hangi d vitaminini kullanıyorsunuz?


Fıs fıs şeklinde oluyor. Bir fıs sıkıyorum günde :smiling_face_with_three_hearts:

Bunu kullandık bizde

Teşekkür ederim kızlar. Bende velavit markasının probiyotik ve d3 vitamini kombinasyonuna başladım. Onu önerdi doktorumuz, gaza da iyi gelir dedi.