Merhaba arkadaşlar oğlum 11 aylık bir aydır kullanmıyorum sizler d vitaminini kaçıncı ayda kestiniz
Bende bekleyim şurda. Vermeyi unutuyorum hep
Oğlum 1 yaşında halâ kullanıyorum. D vit 2 yaşa kadar kullanılıyor diye biliyorum.
1 yasa kadar weriliyor kac gundur bende wermiyorm 10 aylik olduk
Kızım 1 yaşında yinede kesmedi doktoru hemde değerli iyi olmasına rağmen iki yaşına kadar ver sonra yazları kes dedi bize bende bir gün verip bir gün vermiyorum
Yasadigim ulkede cok gunes gormuyoruz malesef siz o yonden sanslisiniz.
Sabah gunes vardi simdi yagmur 4 yine gunes
Yinede bunada sukur rabbim
Bugun 1 yas kotrlonu gitmstik doktorum kesmememi soyledi artik 18 yasna kdar kullanin dedi aile hekmi kesmemi soyledi dedim yok devm edn dedi hatta 8 yasnda oglum var onada soyledi 18 yasna kdar buda kullansn dedi
1 yaşına kadar düzenli veriliyor sonra kesiyoruz canım 1 yas bizim mayısta doldu hiç vermiyorum zaten sort askılı giyiyor günesten alıyoruz d vitamini dr lar zaten yazın vermeyin agir gelir diyor kasım 1 oldugunda tekrar baslayacagım yazın yok kısın var canım
Vitaminler kafaya göre bırakılmaz doktor muayene ve kan değerlerini sonucunda gerekli görürse azaltır yada tamamen keser
Maraş a tayin olduk ev taşıma falan derken veremedim daha çocuk doktoruna falanda gidemedim d vitamini damlası bitmiş alıyım mi devam ediyim mi bilemedim o yüzden yazdım cevaplarınız için teşekkür ederim
Bir ay bile kullanmadım unutuyorum sürekli
Bugun doktora gittik sordum 1 yasa kadar dedi kan ilaciyla d vitaminine 2 yas hic demedi hicde duymadim 2 yasi
Bize yaz ayi gunestende faydalaniyo ya bu aralar pek wermiyorm acikcasi
Benimki daha yeni bir buçuk aylık ama sürekli kabız yapıyor onu verince 2 farklı d vitamini kullandım ama düzelmedi ne yapacam bilmiyorum zeytin yağı veriyorum etki etmiyor bi önerisi olan var mı
Ben ocean kullanıyorum kabız falan yapmadi memnunum. Ama bu aralar veremedim taşınma telaşına bide bitmiş yaşına girmesine 1 ay kaldı o zaman Alicam mecbur bir ay daha veriyim
Şuan onu veriyorum ama 3 gün aralıklarla onda bile 2 gün perişan halde çocuk
Eşim de günde bir damla ver 3 yerine diyor öyle mi yapsam bilemedim
Doktordan randevu alıp sormak gerekiyor ama bazı doktorlar kesin diyor bazıları verin diyor kime inanmak lazım bilemedim ki
Doktor a kan verdi oglum 16 yasinda kullansin dedi
Siz alabiliyorsunuz ama bizde oyle sans yok malesef.
Yorgunluk felan yapiyo
