D vitaminini kaçıncı ayda kestiniz

Merhaba arkadaşlar oğlum 11 aylık bir aydır kullanmıyorum sizler d vitaminini kaçıncı ayda kestiniz

Bende bekleyim şurda. Vermeyi unutuyorum hep

Oğlum 1 yaşında halâ kullanıyorum. D vit 2 yaşa kadar kullanılıyor diye biliyorum.

1 yasa kadar weriliyor kac gundur bende wermiyorm 10 aylik olduk

K d bir olan bir urun cikardilar devam 2 yasina giriyo en az 4 yasina kadar devam

Yag gibi oldugunundan yemegine koyuyorum
Yedigine emin olmak icin.
Verebilirsin yeter iceri aldigina emin ol dedi
Doktorum.

Kızım 1 yaşında yinede kesmedi doktoru hemde değerli iyi olmasına rağmen iki yaşına kadar ver sonra yazları kes dedi bize bende bir gün verip bir gün vermiyorum

Yasadigim ulkede cok gunes gormuyoruz malesef siz o yonden sanslisiniz.
Sabah gunes vardi simdi yagmur 4 yine gunes
Yinede bunada sukur rabbim

Bugun 1 yas kotrlonu gitmstik doktorum kesmememi soyledi artik 18 yasna kdar kullanin dedi aile hekmi kesmemi soyledi dedim yok devm edn dedi hatta 8 yasnda oglum var onada soyledi 18 yasna kdar buda kullansn dedi

1 yaşına kadar düzenli veriliyor sonra kesiyoruz canım 1 yas bizim mayısta doldu hiç vermiyorum zaten sort askılı giyiyor günesten alıyoruz d vitamini dr lar zaten yazın vermeyin agir gelir diyor kasım 1 oldugunda tekrar baslayacagım yazın yok kısın var canım

Vitaminler kafaya göre bırakılmaz doktor muayene ve kan değerlerini sonucunda gerekli görürse azaltır yada tamamen keser

Maraş a tayin olduk ev taşıma falan derken veremedim daha çocuk doktoruna falanda gidemedim d vitamini damlası bitmiş alıyım mi devam ediyim mi bilemedim o yüzden yazdım cevaplarınız için teşekkür ederim

Bir ay bile kullanmadım unutuyorum sürekli

Bugun doktora gittik sordum 1 yasa kadar dedi kan ilaciyla d vitaminine 2 yas hic demedi hicde duymadim 2 yasi

Bize yaz ayi gunestende faydalaniyo ya bu aralar pek wermiyorm acikcasi

Benimki daha yeni bir buçuk aylık ama sürekli kabız yapıyor onu verince 2 farklı d vitamini kullandım ama düzelmedi ne yapacam bilmiyorum zeytin yağı veriyorum etki etmiyor bi önerisi olan var mı

Ben ocean kullanıyorum kabız falan yapmadi memnunum. Ama bu aralar veremedim taşınma telaşına bide bitmiş yaşına girmesine 1 ay kaldı o zaman Alicam mecbur bir ay daha veriyim

Şuan onu veriyorum ama 3 gün aralıklarla onda bile 2 gün perişan halde çocuk

Eşim de günde bir damla ver 3 yerine diyor öyle mi yapsam bilemedim

Doktordan randevu alıp sormak gerekiyor ama bazı doktorlar kesin diyor bazıları verin diyor kime inanmak lazım bilemedim ki

Doktor a kan verdi oglum 16 yasinda kullansin dedi
Siz alabiliyorsunuz ama bizde oyle sans yok malesef.
Yorgunluk felan yapiyo