Bizede fayda etmemişti bu damla kolikmi bebeğiniz birazda kimyon çayı içirin bir çay kaşığı kadar rahatlatır inşallah sizde için sütünüzden geçer
Evet hiç uyumuyor sürekli Gazi var 44gunluguz bir çay kaşığı icirebilirmiyim ben içtim kaç kere ama faydası olmamıştı
Ben verdim canım hiç birşey olmadı sen bilirsin tabiki yinede içirmiştim bebeğime küçükken bebeğim kolikti bir tek o iyi geliyordu
Sırtını sivazliyorum gazını çıkarıyor cikaramadigi çok nadir oluyor ama yok hala ıkınma oluyo.tesekkur ederim video için dinledim faydali
İnşallah cnm
Kimyon işe yaramıyor gaz çoksa. Sab simplex damlasını kullandık biz 6 ay. Çok gazlıydı bebeğim. Onunla rahat ettik kolayca çıkarır. Emzirmeden ya da mama içmeden önce veriyorsunuz. Yutma sırasında hava yuttuğu için gaz oluşuyor ya bu damla oluşan gazı hemen parçalıyor içeride. Emmeden önce verilmesi şart. Ve damla sayısı önemli. 7 damlayla başlayıp 10 15 damlaya kadar çıktık aylar içinde. Sonra tekrar azaltarak bıraktık. Mide ve bağırsak sistemi alışınca hemen birden kesilmiyor. Damlayla beraber masajı daima yaptım. Küçük su torbasını ayaklarının dibinde tuttum hep ılık şekilde. Bazen ısıttığım küçük havluyu sardım karnına masajdan sonra. Tabi biz kışı öyle geçirdik. Çok şükür o ilk gaz sancısı çığlıklarını hiç yasamadik bir daha.
Çok saol cnm ya dursa termusu bnde koyucam ama mutlaka koyarım hareket yaptırdım biraz yok gece boyu meme verdim yanımda yattı ağlayinca meme verdim oylelikle uyudu kimyonda verdim faydası oldumu bilemiyorum onerdigin damlayida denerim mutlaka tam göbeği düzeldi derken bu seferde sancı çıktı
Merhaba, bizde damlaların hiç biri işe yaramamisti. 2 bucuk aylikken doktorumuz coli nat şurup önerdi. Kullanmaya başladıktan sonra asla gaz derdimiz olmadı.
Benim kızıma da doktoru kaleidon gaz damlasını vermişti o da etkiliydi çok işe yaradı
Gerçekten herkes farklı söylüyor kararsız kalıyorum hangisi fayda eder diye
Canım deneyerek kullanarak bulucaksın damlasını her bebek farklı olduğu için önce bir sapsimplexi dene belki fayda eder oda iyi bir damla
İnşallah cnm inşallah iyi gelirde denemelere gerek kalmaz
