Danino tok tutar mı

Merhaba hanımlar 3 4 gündür ek gıdaya geçtik 3 gün kuralı yaparak ama ne versem midesini bulandirio hemen ogurmeye baslio bende belki sebzeleri begenmio die biraz danino verdim begenerek yedi acaba başka günlerde versem böyle evde olmadığım acillik zamanlarda tok tutar mı sizce diğer ek gıda tariflerine geçene kadar :melting_face:

Daha yeni ek gıdaya geçmişse zararlı bence paketli gıdalar içeriğinin ne olduğunu bile bilmiyoruz

Ek gıda tadimlari tok tutsun diye değil tatsın diye başlanıyor. Sebzeleri beğenmemesi normal yeni başlıyor. Zorlamadan farklı farklı devam edersiniz. Meyveler bile sebzelerden sonra verilecekse yoğurt olmayan taptatli danoneyi vermeniz büyük hata olmuş. Hazır yoğurt olmasına diyecek bir şey bile yok. Siz en iyisi taze yoğurt yapip tattirin. Öğün gibi olmayacak tabiki. Sonra başka sebzeye geçersiniz. Baktınız almıyor yine. Yanında yoğurt ile ( ev yapımı yoğurt) teklif edebilirsiniz. Ama yoğurdu güzel yerse alıştıktan sonra. Hazır ve katkılı (hatta boykot ürünü) şeyler vermeyin bence. Sizin seçiminiz yine de .

Aman bacım verme bende fi tarihinde ilk çocuğuma veriyordum​:pensive:ağzı tatlıya alıştı sebze pürelerini yemek istemiyordu bebekler çok seviyor ama sağlıksız kavanoz mamalarıdır danonelerdir resmen çocuk düşmanı

Farkındayım bende ama mecburi durumlar için yani bide normal sebzeler yemiodu sadece katı gıdalar yiyebiliyormu die test etmek istedim mecburi durumlar için sordum mama veriorum zaten bebeğime onun için yine de teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

Çok haklısınız teşekkür ederim

Rica ederim​:cherry_blossom:

Evde kendiniz küçük kavanozlara kavanoz mamaları hazırlayabilirsiniz. Hem daha sağlıklı olur hem de bir yere giderken yaninizda pratik mama olur. Meyveli muhallebiler, sebze çorbaları gibi.

Onun yedigi iki uc cay kasigi yeter ona simdi

Ben evde kavanoz mama yapıyorum elma armut havuçla hazırıyla aynı yatta oluyor. Bazen acil dışarı çıkmam gerekiyor veya dışarda işim üzüyor o zaman kavanoz mama veya aktivia yoğurt alıp veriyorum. Danino vermeni asla önermem evde yap mamasını yoğurt öyle yemiyorsa içine meyve ekle. Çok zorda kalırsan en masumu aktivia ve kavanoz mama diye düşünüyorum. Ayrıca diğer arkadaşlarda söylemiş zaten doymasına gerek yok tatması yeterli onun asıl gıdası anne sütü emzirmiyorsanda formül süt.